13 februari 2012

notebook

Lieve mensjes,

Bij mn vorige post had ik het over mode ontwerpster en creatief bezig zijn enzo.
En nu ben ik bezig met een Notebook.
Dit houd in: quotes op een speciale manier en soms alleen maar tekeningetjes.
Ik had een hele mooie gemaakt van een zon en een maan bijeen, alleen moet ik die nog inkleuren.
Alleen ben ik er wel een beeetje te perfectionistisch ervoor, dus vind ik mn tekeningen niet allemaal even mooi maaarja.
Een paar voorbeelden.
Je kan het heel groot maken:


of heel klein houden:


ook kan je met alleen een quote doen:


of een tekening met een quote:


of alleen tekeningen:


sommige zijn wel echt over de top en heel proffesioneel :)
maar gewoon om even een indruk te geven met waar ik nu mee bezig ben :)

kus. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.