13 februari 2012

winterhike 2012 :)

Halowa !

valt het jullie ook op dat ik minimaal 2 postdingetjes post per keer? Haha, meestal heb ik zoiets van: jaa dat ga ik ook nog vertellen, en dan past het niet bij het onderwerp ofzo.
Net zoals dit, mn vorige post ging over iets creatiefs en dit gaat over wat ik heb beleefd..
Dus naja dan ga ik het ook maar even over mn belevenis hebben he :).
Want afgelopen weekend ben ik dus op winterhike geweest, zoals ik al in mn vorige posts had gezegt had ik er niet bepaald zin in. maar het was super gezellig!
De tocht was bij ons vanaf half 1, en bij de 2e post aangekomen kon ik niet meer verder gaan met mn rug, ik kon anders nu niet meer lopen ;p.
Ik ben toen de hele tijd met de auto vervoert (waar het heeeeeerlijk warm was, veel aangenamer dan buiten;p) en bij de eetpost heb ik ongeveer 3 uur gezeten, ook met andere leiding, waarmee je heel erg kan lachen :). en daarna ben ik dus met een busje van post naar post gegaan om gezellig te doen en daarna al naar het eindpunt. (daar was het ook super warm, met openhaart enzo(: )
Het eerste groepje kwam om ongeveer 10 over 12 's nachts aan. en daarna moest de tent worden opgezet.
Mijn groepje kwam om ongeveer 1 uur 's nachts aan, en toen konden we de tent niet opzetten omdat de palen foetie waren...;p
Naja uiteindelijk hadden we de palen en konden we de tent opzetten.
Toen hebben we nog tot ongeveer half 4 gezellig gedaan in het warme huisje, en zijn we toch maar gaan slapen. Althans, slapen.. Ik kon echt niet slapen door de kou en ben ieder uur wakker geworden toen ik uiteindelijk kon slapen... Ik ben er dan ook al die ochtend om half 9 uitgegaan en heb ik mn spullen opgeruimd.
Om 12 uur was de prijsuitreiking.
Wij waren eerste geworden (:, tweede was GB 1, derde Brigitta 2, vierde GB 2. haha (:
Daarna zijn we met de trein van Baarn (we sliepen op buitenzorg, LSW terrein^^) naar Amsterdam CS naar Haarlem gegaan en van Haarlem met de bus naar het clubhuis om alles op te ruimen en daarna kwamen mn ouders me al ophalen.
Ik heb nu nog overal pijn en ik waggel inplaatvan dat ik loop haha (:
Op de winterhike hing er echt zo een scoutingsfeer, zo fijn om dat weer gewoon te voelen.
Dus nu ist het echt weer afkikken..
Ik herkende trouwens mensen van de jambo 2007.. Echt zo raar om ze weer terug te zien! Eigenlijk schrok ik best wel, ik dacht er nooit meer aan ofzo dat zij nog bestonden, klinkt best raar zo. maar ze zijn natuurlijk ook explo en ook gegroeid. (:
Ik had ze niet aangesproken ofzo, omdat ik het niet zeker wist of ze écht van de jambo waren. maar via cris heb ik ze kunnen opzoeken op facebook :) omdat ze bij de graaf bernadotte zitten en daar zit crisje ook :).

Het was echt top.
En ik heb vannacht heeeeeeeeeerlijk geslapen :).
Kusjes xx

2 opmerkingen:

  1. respect dat jullie buiten hebben geslapen! ik had het al koud in ons 'warme' clubhuis,en daar was het 17 graden :)x maud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dankje!, we waren allemaal echt jaloers, maar een tent in de kou heeft ook wel iets haha :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.