10 februari 2012

mode ontwerpster

PEEEEEEPPSSSSS,


Laatste tijd ben ik er niet meer zo veel mee bezig, het duurt me te lang maar wat ik wel leuk vind is van bijvoorbeeld lappen stof iets in elkaar zetten :). niet dat ik dat super goed kan, dat is een anders verhaal. ik heb dringend naailes nodig. en geduld haha. misschien dat ik dan tog maar weer moet gaan ontwerpen. Ik heb namelijk wel wat in mijn hoofd, maar dat moet dan worden uitgewerkt. Ik ga even opzoeken wat ik bedoel.

Alleen dan zonder die mouwen en dan meer in de plooien.
Mijn probleem is denk ik dat ik alleen het eindresultaat mooi vind, het maken vind ik echt killing.
Daar om heb ik besloten dat ik styliste wil worden van producten etc. Toch ontwerpen maar niet met kleding (:
Wat me wel echt super lijkt is modellen werk., niet dat ik daar de lengte en het lichaam ervoor heb, maar ik hoor echt heel vaak dat ik er wel het gezicht voor heb. dus misschien kan ik ooit wel naar een modellenbureau alleen heb ik geen idee hoe je daar moet komen en wat er dan gebeurd haha. Als ze gaan zeggen dat ik te dik of te klein ben, ben ik zo weer weg!

Ik vind het ook super leuk om gewoon creatief in het algemeen te zijn.
hierop vind je een hoop: www.girlsscene.com
(kan ook .nl zijn)
Ik heb een tijdje oorbellen gestyld (: en zou heel graag een swop willen doen van creatieve stuff via de post. alleen ben ik nooit tevreden met wat ik maak :/
ik weet ook nooit hoe het perfect kan, haha.
Als iemand advies heeft hoor ik dat heel graag, gewoon in het algemeen..

kusjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.