9 februari 2012

Valentinesday (ll.)

En weer een keer bloggen.
Eigenlijk vind ik dat ik over een specifiek onderwerp moet bloggen.. Ik weet alleen niet wat. want dan ben je weer verplicht en blablabla. dus nu hou ik het even hierbij. Ik heb het de laatste tijd heel druk, school ging niet zo lekker (nu beter!) en ik moet al cijfers opzij schuiven voor volgend jaar, mijn eindexamen. Dus dat is heeeeeel belangrijk. Maar dus nu gaat het beter ;).
Ik wil mijn kamer gaan veranderen! Ik vind zoiezo dat het wat lichter moet en met wat meer ruimte omdat ik zoiezo al een kleine kamer heb.. Maar dit is heel moeilijk. Als iemand creatieve ideeën heeft kan je het hieronder posten :) Ik dacht er zelf aan om mijn bureau in een klein hoekje te zetten (omdat ik daar nooit aan zit haha) en weer een laag bed te nemen en zitzakken te kopen :).
Hebben jullie ook al gezien dat de nieuwe single van "I should have kissed you" van one direction op youtube staat ?
Ik vind het heel zielig voor de jongens omdat hij pas de 12e uit hoorde te komen! Maar ik kon het niet weerstaan het te luisteren :$.
Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=ORNgKEnBsJM
En nu kan ik niet wachten tot 14 februari want dan komt hun video van more than this (http://www.youtube.com/watch?v=jbtqUoLYd08) uit!
Ook zou ik het leuk vinden om hier op blogspot een vriendengroepje te hebben.Just saying. Ik weet dat het vanzelf moet komen namelijk :).


En het is bijna valentijnsdag he!. wat gaan jullie doen ? :) (postpostpostpostpost) Ik heb even besloten dat ik een roos ga laten bezorgen (heb ik vandaag eigenlijk al gepost en dan word het 14 februari bezorgd).
jajajajajajajaa.
http://www.youtube.com/watch?v=p_qnAn8eO70&feature=related 


kus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.