22 juni 2012

mijn heerlijke vrije dag


Ik had beloofd om regelmatig weer te gaan schrijven. Voor mijn gevoel heb ik me er nu al niet meer aan gehouden. Dus vandaar dat ik tussendoor even in mijn tentamenweek dit berichtje typ. Mijn vorige stukje is 25 keer bekeken op een dag, wat vrij veel is voor zo een blog als dit. Tussendoor is er weer gekeken, wat super leuk is om te zien. Maardus mijn tentamenweek is net begonnen, ik ben vroeg begonnen met leren en eigenlijk had ik met mezelf afgesproken om tot donderdag alleen maar boeken te zien en niet meer mijn computer aan te raken. Deze afspraak kom ik dus ook niet na, maar nu mag het want vandaag was ik een dagje vrij. Gister had ik 2 tentamens namelijk: Maatschappijleer en Engels. Ze gingen allebei super goed dus ik ben tevreden.



Vandaag ben ik dus lekker een dagje vrij, en terwijl ik op twitter alleen maar las dat ze allang op school zaten lag ik nog heerlijk in mn bed. Je mag me nu slaan hoor, want ik schep even heerlijk op. Ik heb vandaag mijn boek uitgelezen en eigenlijk zou ik nog gaan leren, maar hier ben ik niet aan toe gekomen.... Voor vandaag ik had een heel leuk setje kleding uitgekozen! Ik heb mijn shirtje uit Praag aan, een blauwe flubbershirt, met daaronder een zwart bewerkt topje. En dan heb ik een legging met een kokerrokje aangetrokken. Kokerrokjes heb ik eigenlijk nooit aan omdat het totaal mijn stijl niet aan en ik me had wijsgemaakt dat het mij niet staat. Nu ben ik er anders naar gaan kijken en staat het me juist wel! Het ziet er heel schattig maar heel stoer uit, en dat is dan weer net wel mijn stijl :)


Hier boven zie je een model met een kokerrokje aan, maar zo droeg ik hem niet hoor. Ik laat hem wegvallen onder mijn shirt. Maar stiekem vind ik dit echt super mooi! Vanmiddag heb ik na een hele tijd weer met Anouk afgesproken. We gingen picknicken, alleen was het de bedoeling dat we buiten op een kleedje dat zouden doen en dat we dan eerst al het eten gingen maken. Hier kwam verandering in door het weer.. Het regende en de wind blies echt heel hard. We hebben eerst de taart gegeten met slagroom, want ik had expres al de dag ervoor inkopen gedaan en een kant-en-klare taart gekocht. Ook dronken we hét drinken van hit 2011; Ice tea, green tea. dus dat bracht veel herinneringen in ons op. Toen we de nodige verhalen aan elkaar hadden verteld en waren uitgegeten hebben we croissantjes gemaakt, waar ribbels in kwamen omdat we ze gewoon op het rooster hadden gelegd. 

Slagroom en wij zijn geen goede combinatie. Dit hadden we al veel eerder gemerkt. Maar toch was het niet compleet geweest zonder. Alleen zat het nu in mijn haar en bij anouk op haar wang. Uiteindelijk eindigde het ook op mijn wang en bijna in mijn neus, het plakt echt heel erg kan ik je vertellen. Ook vinden mobieltjes het niet fijn als je slagroom erover uitsmeert en blijven ze voor de rest van hun leven plakken. Papier is vies als je het eet en anouk vind het fijn om mijn haar uit mn hoofd te plukken en op te eten. Hieruit bestond mijn dag zo een beetje, we hebben vroeg gegeten want mijn broertje heeft vandaag de optocht van de avondvierdaagse. Ik ben dan op scouting aan het midgetgolven, waar ik super veel zin in heb. Het lijkt namelijk wel eeuwen geleden dat we een 'normale' opkomst hadden. Graag wil ik jullie nog even mededelen dat je mooie herinneringen moet koesteren, contacten moet onderhouden maar als dat niet van twee kanten komt er niet vol op in moet gaan.

x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.