15 juni 2012

here we go again, drukte!

lieve kindjes <3,

Hier gaan we weer, nu ga ik echt echt echt een goed begin maken aan mijn blog en deze dan ook echt actief houden. Ik zie namelijk een stijging van bezoekers op mijn blog en dit wil ik graag zo houden. Ook al is mijn laatste blogbericht ergens in maart geweest, toch blijven er mensen die om de zoveel dagen even kijken of er al iets nieuws staat, en dat voelt fijn. Toch nog mensen die het belangrijk vinden en dan doe ik dit niet voor niets. :)



De reden dat ik al die tijd niet zo veel heb gepost, of eigenlijk gewoon helemaal niet, is denk ik omdat ik het druk heb. Het klinkt natuurlijk stom dat ik dat telkens weer te voor schijn haal, en dan klinkt het totaal niet geloofwaardig. Maar ik denk dat dit echt mijn reden is. Sinds kort heb ik namelijk een baantje dus werk ik in het weekend, ik heb elke week scouting en doe daar regelmatig acties voor, ik heb een eigen column in het programma boekje van scouting, ik sport nu steeds meer en dan ook nog school waar ik echt aan moet trekken wil ik zo blijven staan en overgaan naar mijn examen jaar. Dit alles bij elkaar maakt het heel moeilijk om een leuk berichtje te schrijven, iedere keer weer. Vat het niet verkeerd op hoor, het is zeker geen opdracht en ik hik er ook echt niet tegen aan, ik vind het leuk om te doen. Maar soms komt het er gewoon niet uit omdat ik met teveel dingen in mijn hoofd zit. Alles wat ik had, had ik de laatste tijd een beetje omgegooit en het kost tijd om weer gewoon verder tegaan met je leventje.

Afgelopen weekend was er weer een weekend van scouting, wat ik graag met jullie wil delen, ik weet natuurlijk niet of het zo interessant is voor jullie om mijn ervaringen te lezen. Maar ik vind het in iedergeval erg leuk om te typen. Dit weekend was er namelijk fundays. Dit is een weekendje walibi met mensen van scouting uit heel Nederland. Je komt vrijdag avond aan met je tentje, en doet voor de rest alleen maar gezellige dingen. We hebben samen gegeten en we hadden 2 avonden, met iedere avond een groot feest. Het is erg leuk om mee te maken, en al helemaal als je mensen tegenkomt die je sinds april niet meer heb gezien en daarbij iemand die je al meer dan een jaar niet heb gezien. Voor mijn gevoel heb ik nu een sterkere band opgebouwd met hun, en dat voelt fijn. Ik ben van plan om met een groepje hier naar hun een keer toe te gaan inde zomervakantie, of zij komen hierheen. Het zijn zulkje schatjes. In walibi zelf was het ook gezellig, en op het laatste moment had ik nog net mijn grootste angst overwonnen: over de kop gaan. Ik weet niet waarom ik dit zo super eng vind, maar het was er, die angst, en ik heb hem eindelijk na al die jaren overwonnen. Het stomste was nog dat ik erna zelfs dacht; Mag ik nog een keer? en Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan?. Dat voelde zo stom.

Dit weekend heb ik weer een buitenweekend van een jongere groep waarbij ik dan mag helpen met leiding geven. Echt super schattig en heel leuk om te doen. Hierna mag ik alweer flink aan de bak want mijn tentamenweek begint donderdag al! En het hangt er nu natuurlijk wel vanaf wat voor cijfers ik haal. Ik sta nu voor alles voldoende maar dit kan zo veranderen omdat ik net op het randje goed sta. En deze cijfers neem je natuurlijk weer mee voor volgend jaar, dus dit maakt het nog spannender en enger.

Maar goed, vanaf nu beloof ik regelmatig iets te schrijven, en meer te doen met mijn youtubekanaal "manonkimberleyx" ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik vind het zeker!


x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.