27 juni 2012

shop till you drop.


Gister ben ik Haarlem in gegaan met Madelief nadat ik eerst mijn natuurkunde tentamen heb verpest. Ik zet mijn cijfer maar niet hier want dan raken jullie je vertrouwen in natuurkunde al helemaal kwijt. Het was gister vet lekker weer dus het was totaal niet erg dat we fietsend zijn gegaan, je merkte niet een dat je aan het fietsen was. We hebben onze fiets in de fietsenstalling gezet, en zijn lopend door de stad gegaan. Ik werd licht in mijn hoofd omdat ik blijkbaar te weinig had gegeten. We besloten om langs de vlaamse frieten dingetje te gaan, maar ze bleken daar stroomstoring te hebben. Weg favoriete frietjes :(. Toen op weg naar ons winkeltje kwamen we langs een andere snackbar, genaamt jimmy's. Ik ga me hier niet helemaal over uitlaten, want ik vond het geen geweldige service. Ook waren ze boven de snackbar aan het klussen dus konden we niet buiten zitten, met dat prachtige weer.. Toen onze reis vervolgt naar het winkeltje genaamd 'best kept secret' hier heeft madelief ook al overgeblogt met haar vondsten. 


 

Dit winkeltje heet niet voor niets 'best kept secret', dit winkeltje is namelijk geweldig. Het heeft unieke kleding voor iedereen die er wel eens anders bij wil lopen. Het winkeltje is ook geheel engels, er wordt ook engels tegen je gepraat, wat ik ook erg knus vind. De kleding zelf wordt regelmatig uit Londen gehaald, dus na een paar weekjes gaat de nieuwe collectie al weer in de uitverkoop. Hierdoor blijf je maar naar het winkeltje gaan, er is altijd wel wat nieuws.


Hierboven zie je de shirtjes die ik gister heb gekocht. De linker is een bruin, kort, over shirtje wat je dus draagt met een topje eronder. Het is een heel leuk shirtje, als er licht op valt zie je de goude gloed erin terug, wat echt goed past bij mijn blonde haar met bruine streepjes. Dit shirtje was 22,50 euro in de uitverkoop. De rechter is een mintgroen topje. Op een schouder zijn kraaltjes bevestigd, het is een strak shirt maar het komt heel los over doordat er een stevige voering in zit. Ook zit er een zwarte band omheen die het helemaal afmaakt. Ik vond dit heel goed bij mijn ogen passen, en ook bij mijn haar omdat dit zo licht is. Wat ik wel jammer vind is dat dit mijn huis heel bleek maakt. Dit shirtje was 20,00 euro in de uitverkoop.


We vervolgen onze shoptocht naar de hema, hier hebben we niet zo lang gestaan omdat we in best kept secret anderhalf uur hebben gestaan. Ik was heel erg opzoek naar een mooie kleur lippen stift. Eigenlijk wilde ik een donkere kleur rood, maar deze is eerst heel licht en daarna meer kersenkleur.


Hier zien jullie beter de kleur van de lippenstift. Heel raar want als je er naar kijkt kan je het eigenlijk niet beoordelen of het nu licht of donkerrood is. 


Ik heb hier mijn nieuwe lippenstift op, ik ben overbelicht maar als nog zie je een beeld van hoe het er dan uit komt te zien. Ik ben zeeeeer tevreden met mij aankopen. Hopelijk kan ik snel weer shoppen.

x manon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.