2 juli 2012

de afgelopen paar dagen

Het is al bijna een week geleden dat ik hier nog iets heb gepost. Mijn oprechte excuses. Maar hierdoor heb ik wel veel te vertellen in een keer! Laat ik maar beginnen met donderdag dan, vorige week al. Het was de laatste dag van mijn tentamenweek, heerlijk! Ik heb dat tentamen helemaal verpest, maar ik sta nog een voldoende voor volgend jaar. En later die dag had ik een voorstelling. Zo jammer dat ik de voorstelling niet kon vloggen :(. Heb ik weer. Maar als ik het filmpje ergens tegenkom dan laat ik het zo snel mogelijk weten. Voor dit hebben we een welverdiende 8 gehaald. Het was zo veel geregel, maar echt heeeeel leuk. Ik had nooit verwacht dat ik drama leuk zou vinden :). Hierna even langs madelief gegaan. En toen ik aan mijn eten zat werd mijn vader opeens gebeld door de mama van anouk. Er waren 2 brabanders (hierboven te zien) die hier zomaar in haarlem waren en of ik even kon komen! Ik ben als een bezetene naar anouk gefietst haha. Het was weer super gezellig, je bent gewoon op je plek bij hun. Ze zijn zo geweldig om mee om te gaan :).




Die avond ben ik lekker bij anoukje blijven slapen :). In haar anderhalf persoonsbedje. En die volgende ochtend is anouk naar school gegaan en heb ik uitgeslapen tot half 11... ik was zo moe.. Toen anouk van school kwam zijn we weer gaan picknicken. Deze keer buiten! Op de Teletubbieberg. (ik maak geen grapje, dit heet serieus zo) Helaas NOENOE niet gevonden D:.. too bad.. We hadden cakejes mee, chips, jodenkoeken en pakjes drinken. Toen we aan de waterkant zaten zagen we opeens bram en evelien zeilen! Wij als 2 malloten zwaaien :). Anouk ging met mij mee avond eten en daarna ben ik doorgegaan naar scouting.

Op scouting hadden we "pyronimoday". Dit hield in dat we eerst naar dat kleine strandje bij de ikea gingen fietsen en daar met lucifers een patroon in het zand moest steken. Het thema was 'De Olympische Spelen'. Iedereen kreeg dat iets; de ringen, en ze moesten van links naar rechts branden, de fakkel, deze moest van onder naar boven branden. en wat kregen wij... De krans. Dus wij hebben een grote cirkel gemaakt van lucifers, hij moest met de klok mee branden. Dit hebben we gedaan door een inkeping.. Het was vrij saai om te maken, alleen het eindresultaat als het werd aangestoken was echt super mooi om te zien. Al dat vuur :). Hierna was het alweer 10 uur en zijn we naar het clubhuis gegaan om daar na te borrelen. Weer laat thuis.

Op zaterdag heb ik de hele dag gewerkt, bij de bakker. Weer heerlijk vermoeiend, maar he, het zijn toch centjes he.

In de avond heb ik me even opgefrist en ben ik naar anouk gegaan, om daar weer te logeren! Eerst hebben we de film 'Dear John' gekeken. Wat een zielige, mooie, huil film zeg. Echt zo een typische film die anouk mij laat zien :). Dear John, komt van de brieven die een stel aan elkaar schrijven als hij wordt uitgezonden in het leger en zij op school zit. Hij is zo lang weg, dat de relatie wel eerst stand houd maar daarna is het niet te houden terwijl zij echt van elkaar houden. En dan is er ook nog de vader van John.. Al met al een heerlijk mooie film dus, die ik zeker kan aanraden en nog een keer wil zien! Weer chill bij anoukje geslapen!

Een hele mooie quotes uit Dear John zijn:

Zondag ben ik met Anouk en haar papa naar de verjaardag van Anouk haar opa gegaan in Helmond. Hier zijn we naar buiten gegaan om diertjes te voeren. Haar oma had vanalles gesneden; komkommer, appel, sla, brood. En dat gingen wij voeren. We leken wel weer kleine kindjes, maar het was zo leuk.



Hierboven zie je een hertje, we hadden 1 hert een stukje komkommer gegeven en opeens hadden we een hele kudde achter ons aan lopen, haha! Allemaal wilde ze maar al te graag ons eten. We hebben doen echt zo veel gegeven.


Dit was een lief klein kangeroo'tje ! Als we een stukje gooide duurde het heel lang voordat hij het had opgegeten. En in die tussen tijd had een hert het al afgepakt. We zijn zo lang doorgegaan totdat de kangeroo veel eten te pakken had :). Het was zo lief!
Die avond naar een verjaardag van Rosita, was weer super leuk om sofia te spreken !

Dan komen we alweer op vandaag uit. Als je het zo beschrijft dan valt het toch weer allemaal tegen wat je kan vertellen. Misschien komt het ook wel doordat ik niet meer zoveel kwijt kan omdat ik stiekem niet zo lekker in mijn vel zit. Maar laten we doorgaan met vandaag! Ik kon heeeeerlijk uitslapen tot 10 uur, en hierna ben ik een half uurtje naar school gegaan. En ben ik met Sofia naar de stad gegaan voor schoenen. Waar kom ik mee thuis; een shirtje. Ik wilde altijd een shirtje met vogeltjes erop, en nu heb ik er eindelijk één gevonden, bij best kept secret. ( zie mijn vorige blogbericht) Toen ik all stars wilde kopen, begon het pin apparaat opeens te piepen; GEEN SALDO MEER. Natuurlijk had ik weer.. Dus ik heb de schoenen moeten laten liggen. Helaas.

Het was wel super gezellig de afgelopen paar dagen, en ik beloof meer te schrijven <3

x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.