6 juli 2012

shopverslaafd..


Het is alweer 2 dagen geleden dat ik iets heb gepost. Jammer, ik wilde meer posten. Woensdag had ik het zo druk met shoppen en fitness, en gister was ik totaal niet in de mood.. gister was het namelijk een jaar geleden dat mijn opa overleed. Alles wat ik heb geshopt ga ik verwerken in een shoplog. Dus dat komt er allemaal nog aan! De rest was ik afgelopen 2 dagen heb gedaan, ga ik hierbij vertellen. Ik bereid je alvast voor; het is vooral shoppen.. en meer!

Woensdag dus, heb ik uitgeslapen, ik was zoooo moe. Ik had serieus nergens zin in, zo zie je maar weer dat je van niks doen écht moe wordt. Dit was namelijk mijn 2e dag thuis. Eventjes had ik een gevoel dat ik alleen was. Maargoed. Mijn mama kwam met het idee om even naar ijmuiden te gaan voor lage blauwe gympen. Uiteindelijk is dat veeel en veeeel meer geworden. Want ik had namelijk ook nog broeken nodig, leuke shirts daarbij, hak laarsjes, en dat paar gympen werdt verdubbeld.... hehehe.


Die avond, nadat ik lekker een uurtje heb gezweten in de sport school, zijn we naar het strand gegaan om daar te bbqen. Het bovenste plaatje vond ik ergens, en ik vond hem echt geniaal, het past even bij de bbq dus vandaar dat ik hem erbij heb geplakt. Het onderste plaatje is mijn broertje op het strand ;). We hebben heerlijke hamburgers gegeten, met paprika en aarbeitjes erbij. Met al dat eten kwamen er heel veel meeuwen op ons af, we werden echt door ze ingesloten. Dus ik besloot ze weg te jagen. Ik ben als een malle achter ze aangerend :). Zie je het al voor je?

 

Gister, 5 juli 2012, een jaar dus nadat mij opa overleed aan longkanker, heb ik toch maar wat afleiding gezocht. Ik ben samen met Anouk en Madelief op jacht gegaan naar make-up. We zijn eerst naar de action gegaan en daarna richting de stad omdat hier ook een leiding van ons ging trouwen. :) We fietsten richting de stad en we zagen dat alles was versierd in het roze. Zelfs de etalages waren in het roze. Dit bleek voor een festival te zijn, want op de grote markt bij ons werd het podium al opgebouwd!, ik ben benieuwd :).

We zijn langs de kruidvat gegaan, de h&m en de van haren. Madelief heeft ook nog een rokje en schoenen gekocht namelijk. Toen we 10 minuten van te voren bij de kerk op de grote markt aankwamen, zag de rest van de leiding ons al. Het was echt speciaal om al de leiding in zulke nette kleding te zien. :), maar ondanks dat we er 10 minuten voor de tijd al waren, was het bruidspaar net weg.. Heel jammer.


Na al onze shoptochten zijn we opzoek gegaan naar een terrasje om even heerlijk te zitten en toch echt te realiseren dat we vakantie hebben! Nou, dit is gelukt. Wat was het heerlijk. Ook de sfeer van deze stad, Haarlem, vind ik zo leuk. Het heeft iets om midden in de stad te zitten, aan een colaatje, op een terrasje met je vriendinnetjes. En dan alle mensen zien die aan het shoppen zijn. Meestal realiseer je je dat niet als je er rondloopt, omdat ik er gewoon elke week wel kom. Maar ik snap wel waarom Haarlem de beste en leukste shopstad van Nederland is!


Op het terrasje keken we hierop uit, wat wel heel toepasselijk is. Eventjes geen zorgen aan je hoofd en lekker genieten van alles! Heerlijk. Zal ik vaker moeten doen, het gevoel was echt geweldig namelijk.

x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.