16 juli 2012

even bijpraten :)


Dat moment dat je je beseft dat het 3 dagen geleden is dat je heb geblogt, en daarvoor zaten er ook al 2 dagen tussen. Echt duizend maal sorry, mijn camera wil geen foto's meer overzetten op mijn computer dus heb ik het idee dat ik geen leuke blogpost meer kan maken.. Soms heb ik ook echt geen zin om op de computer te gaan en soms juist wel. Vandaag is zo een dag dat ik alleen maar zin heb om een artikel te schrijven. Me gewoon lekker laten gaan en schrijven over vanalles.

Ik heb zo een geweldig spul gevonden voor mijn haar, van mezelf heb ik wel krullend haar maar als je het een keer ontklit dan is mijn haar gewoon stijl en futloos. Nu doe ik er een beetje creme in van "Andrélon". Dit is voor krullend haar, maar stel je hebt stijl haar dan geeft het wat extra volume en slag in je haar. Dit product van Andrélon heet Perfecte Krul.


Als ik zo kijk naar de gif hierboven, dat ik mijn haar achter me oor doe, laat dat me toch weer denken aan mijn wens al een lange tijd. : een oorpiercing! Helaas heb ik niet zo een heel goed plaatje kunnen vinden, maar wat je hierboven ziet is ongeveer hoe ik het zou willen. Alleen dan zou ik geen ringetje willen, maar bijvoorbeeld een steentje of iets dergelijks.


Bah, ik kijk weer naar buiten en het enige wat ik zie is grijze, grauwe lucht en heel veel regen. Het schijnt zelfs dat Noord-Holland het meeste water overlast heb door de hoeveelheid regen! Het was toch zomer? Ik merk en niet zo veel van... Ik zit hier binnen in mijn rokje, met blousje en met mijn teenslippers aan terwijl het in Nederland alleen maar regent. Op woensdag was het zelfs zo erg dat het begon te onweren en daarna  begon te hagelen! En wie rijdt daar natuurlijk precies doorheen? Mijn broek was nieuw, en is rood, en dat terwijl ik een wit shirt aan had, dus mijn shirt was aan de onderkant roze.. Ik ben blij als ik in het buitenland ben!

Over twee weken ga ik met scouting naar Wiltz, Luxemburg. Voor het is in het buitenland op kamp! Voor een weekje op een camping :). Ik heb er zo super veel zin in. We gaan kanoen, zwemmen, stad bezoeken, gezellig doen, vanalles! Het is zo geweldig om een weekje met zn allen ergens anders te zijn. 

En hierna ga ik twee en een halve week naar Frankrijk tegen de Spaanse kunst. We gaan dan ook een dagje naar Barcelona, en het is daar elke dag heerlijk zonnig en warm, kan niet wachten!


Als ik zo denk aan deze zomervakantie, dan is het natuurlijk wel allemaal heel leuk, maar ik mis de vorige vakantie. Daar was namelijk het speciale zomerkamp 'Haarlem Jamborette' waar mensen van over de hele wereld naar toe kwamen. Ik mis het zo erg. Het was namelijk geweldig. Elke dag dingen te doen als: Naar nemo, naar walibi, sports, creatief, aqua games, trail. En nog veel meer. We hadden hier engelse vrienden gemaakt. Matt en Daniel. En dominic staat ook op de foto hierboven. Hij heeft schoenmaat 50! Ik spreek ze nu nauwelijks meer, maar als ik terugdenk dan zit ik nogsteeds met een big smile op mijn gezicht. Alleen hebben we hier cris een beetje achtergelaten. De eerste avond was super leuk met hem, onder de sterren op het grasveldje. En we waren meteen te laat. :)



Madelief en ik heb crisje (cristian) leren kennen op de Regionale Scouting Wedstrijden 2011. Het thema was dat jaar Weerwolven van Wakkerdam. Dit is ook een bordspel. Elk jaar werden we gestuurd naar de wedstrijden. En dit jaar dus hadden we met het avondspel cris leren kennen, omdat we achter hem aan gingen rennen :).


Het jaar ervoor, in 2010, was het thema 'feestje'. Hierboven zie je een foto van toen we te horen kregen dat we eerste waren geworden. We mochten toen door naar de landelijke scouting wedstrijden. Deze werden gehouden in Baarn, Utrecht. Precies op mijn verjaardag, toen werd ik 14. Die LSW hebben we ook weer geweldige mensen ontmoet. En sinds vorige week heb ik weer contact met ze. Aankomende woensdag ga ik ze zelfs met Madelief meeten! We gaan naar Arnhem! Dus aankomende week ben ik heerlijk druk. Want dinsdag komt pepijn voor die lieve Anouk. aaah zo lief. Maardus, dinsdag ga ik gezellig doen met Madelief, woensdag naar Arnhem met Youri, Sander en Madelief, die avond blijf ik samen met Madelief slapen bij Anouk, met Pepijn, en donderdag blijven we dan waarschijnlijk nog bij Anouk. Dus ik zal waarschijnlijk weinig bloggen, misschien nog tussendoor, maar dan worden het geen lange blogposts.

x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.