13 juli 2012

future boyfriend

Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Na zo een geweldige film met zo een lieve jongen, dat je je dan alleen voelt? Ik had dit afgelopen woensdag, en hierna heb ik een brief geschreven aan mijn 'future boyfriend'. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen, want er zitten ook persoonlijke stukjes in. Het is ook een best tegenstrijdige brief, omdat ik zelf ook wat dit betreft in tweestrijd zit, maar dit lezen jullie allemaal vanzelf wel.

Dear future boyfriend,

Na zo een film als dit voel ik me altijd heel leeg.. Het is in elke film zo mooi hoe de jongen en het meisje steeds meer verliefd worden. De dingen die zij meemaken zijn om jaloers van te worden, zo mooi! Ik wou dat mij dat ook overkwam, maar iedereen wil dat natuurlijk.
Wie wil er nou niet een vriendje die lief is, met een geweldig karakter en die er ook nog eens zo goed uitziet?
Het lijkt alsof ik nu droom van iets onwerkelijks, maar zo voelt het niet. Het lijkt alsof er een knop om is gegaan. Niet elke jongen krijgt meer zo makkelijk mijn vertrouwen en het lijkt alsof  mijn eisen hoger zijn. Misschien wel te hoog bedenk ik me nu, maar ik geloof dat deze jongen, die voldoet aan alles nog voor mij moet komen, dat jij nog voorbij moet komen.
Een vriendje hebben is zo fijn. Er staat dan namelijk echt altijd iemand voor je klaar en hij zal je altijd opvangen.. Single zijn vind ik daardoor moeilijk.. Ik heb namelijk liever die zekerheid.
Maar ik heb besloten dat ik geduldig zal wachten tot dat je komt. En tot die tijd zal ik proberen om zo gelukkig mogelijk te zijn. Al is dat soms best moeilijk. Ik moet het op het moment maar houden bij zweimelen bij filmsterren die zo super lief zijn, en dan smelt ik helemaal weg, tot een hoopje en voel ik me weer zo rot. Maar ik houd me sterk voor je!
Soms dan zit ik met zo veel vragen in m'n hoofd! Als: Waar woon je?, Wanneer kom ik je tegen?, Zal het liefde op het eerste gezicht zijn?, Hoe wordt onze eerste date?, Of eerste kus?, Wat is je karakter?, Hoe zal je me versieren?, Wat doe je op dit moment?, Hoe oud ben je? En meer van dit soort vragen..
Helaas blijven deze voor nu nog onbeantwoord. En dat zullen ze nog even blijven denk ik. Want ik probeer me wel open te stellen maar je wil niet weten hoe moeilijk het is om je open te stellen voor iets waarvan je je kan af vragen of het ooit nog gaat gebeuren, of ik je ooit tegenkom...
Ik hoop dat je me gelukkig zal maken zoals geen enkele andere jongen kan. Waarschijnlijk overtreft het alle films.

Ik zal hier op je blijven wachten.
kus, you're future girlfriend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.