6 juli 2012

let's get personal :)

Tagjes zijn altijd leuk om te doen, daar wil ik ook meerdere van doen. Deze is toch wel heel persoonlijk, maar dat ik ook wel weer leuk. Hier gaan we dan. :)

Ben je er klaar voor? 
We zullen het zien, haha!
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was?
Een tijdje geleden, ik had het gevoel dat niemand meer voor me klaar stond terwijl ik ze juist nodig had, en toen had ik ook nog een heftige ruzie. Niet zo leuk dus..

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Nee, eigenlijk niet.

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat dan zijn?
Iemand die nu heel ver weg zit, zucht.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dan zou ik geen kinderen willen hebben, ik vind het idee van kinderen heel eng, en ik zou er zoiezo niet meer dan 2 willen, dus 10 al helemaal niet haha!

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Mijn mama had net muziek op staan, dance, geen idee welk nummer

Staat je bed tegen meer dan één muur aan?
Jupp, het staat in het hoekje van mijn kamer :)

Waar denk je op dit moment aan?
Ik heb een liedje in mijn hoofd, het liedje wat net opstond, en ik denk aan wat ik zometeen met anouk ga bakken voor morgen.


Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik sta zo vaak mogelijk klaar voor mijn vrienden, ze kunnen me altijd bellen en altijd hun problemen vertellen. Alleen soms kan ik nogal raar reageren waardoor we beiden geirriteerd raken. Dan zit ik zelf niet zo lekker in mijn vel en kom ik soms raar uit de hoek, helaas.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn mama.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Dan pieker ik aan een stuk door en bijt ik de velletjes van mijn lip af. zonde!

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Sommige mensen heel erg, maar in het algemeen eigenlijk niet als ik eerlijk ben, mensen zijn soms zo naar tegen elkaar en gunnen elkaar niets..

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ik denk dat heel veel mensen in de buurt komen maar dat niemand mij echt volledig begrijpt..

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ik heb genoeg redenen! Het is lekker weer, het is vakantie, zometeen komt anouk, morgen is er scouting, ik heb een dak boven me hoofd, leuke kleding, genoeg vrienden en gezellige dingen om te doen!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
ja.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een ‘rewind-knop’ zou hebben?
Ik denk het niet, als ik het allemaal overnieuw zou mogen doen zou het toch weer op het zelfde neerkomen.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, vroeger was ik echt een moederskindje, nu veel minder, sommige dingen hoeft zij gewoon simpelweg niet te weten, daarvoor heb ik vrienden.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik weet het niet, liefde maakt blind..

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Niet bepaald, en ik hoop dat dat niet zo is!

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Vorig jaar op deze dag was het een hele treurige dag, dus zat ik met mijn hoofd bij heel iets anders dan iemand leuk vinden.

Denk je meer aan het verleden, het heden of de toekomst?
Ik denk heel vaak aan het verleden, hoe alles was, wat ik beter had kunnen doen. Maar ik wil meer in het heden gaan leven en de toekomst laat ik voor wat het is, dat komt vanzelf.

Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?
Ik denk ongeveer 7 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Heel makkelijk, ik pas me namelijk iets te snel aan aan mensen. :)

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Absoluut niet, het is een hele goede vriend van me!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Echt gedronken, of gewoon drinken drinken ? :) melk :)

Welk soort bed heb jij?
Een hoogslaper van de ikea haha 

Hou je van de regen of haat je het?
Ik hou echt van de regen. Door de regen rennen of dansen is geweldig. Sinds kamp 2010 ben ik hier anders naar gaan kijken, toen regende het alleen maar en het was super. Ook laat het me denken aan in de tent liggen, met regen is dit zo heerlijk.


Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Natuurlijk, ik denk dat iedereen dat wel heeft, wat dit is is een beetje heeel persoonlijk..

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Dit ligt eraan van welke kant je het bekijkt, aan de ene kant ben ik zeker een optimist maar aan de andere kant een pessimist

Met wie heb je als laatst in de auto gezeten, op je familie na?
Bij Chris, naar het buitenweekend van de Esta's :D

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je de film gezien?
Dat is alweer zo lang geleden, naar de film Twilight, Breaking Dawn part 1. Met Eline en Madelief.


Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, helaas.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik zou eerder gewoon gezellig een avondje film kijken met een paar vrienden

Heb je spijt van je vorige relatie?
Absoluut niet, ik heb zo veel geleerd van mijn vorige relatie.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Discotheek, lekker los gaan :)

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, ik heb geen type, ik vind een jongen leuk, of niet.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Naar mijn idee niet, maar het kan natuurlijk dat die persoon achteraf toch wel heeft gehuild.. Als ik dit weet dan zou ik me wel heel schuldig voelen..

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ja, ik wil dat alles perfect zit. Maar soms kan het me juist niets schelen en dat is ook wel heerlijk.

Ben jij snel jaloers?
Ja. Ik dacht altijd van niet, maar helaas toch wel.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Iets te veel maar...

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, ik mis iemand vreselijk. Wie ga ik niet vertellen.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Pfoe, ik denk dat toch degene die ik mis, of mijn ex..

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee.

Wat doe je morgen?
Morgen werk ik van 9 tot 1 en ga ik daarna naar de jaarafsluiting op scouting. We houden een high tea met allemaal lekkere hapjes. Hierna hou ik nog een klein filmavondje. Wat heb ik er zin in!

Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Mensen vinden altijd van wel, ik vind van niet, het duurt een tijdje voordat ik iemand weer echt leuk vind..

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Natuurlijk, dit is allemaal dezelfde persoon waarvan ik de naam niet ga vertellen..

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee, maar een jongen die loog veel, ook over of hij me nou wel of niet bedroog, dus ik weet het eigenlijk niet. Heel raar.

Houd je van suikerspinnen?
Zeker weten <3


Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Met anouk denk ik.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, heel fijn <3

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Mijn week was een 7,5 niet super, want ik heb dagen saai en verveeld thuis gezeten maar ik heb wel lekker geshopt en gezellig gedaan.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, best veel, ik ga liever met jongens om dan met meisjes, dus dan heb je dat wel haha.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Me druk maken over mijn ademhaling, heel eng maar ik kreeg geen adem meer en had alleen maar steken in mijn buik. Ik was zo bang.

Wat is je stemming op dit moment?
Neutraal, ik voel me niet super vrolijk, maar ook niet humeurig, ik heb mijn gevoelensknop uitgezet..

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn broertje ;)

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Het aantal blogviewers wat ik had haha!

 Met wie was je gisteravond?
Met mijn ouders en broertje ;p

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee, misschien in gedachten. haha.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Allebei tegelijk. 


Heb je plannen voor dit weekend?
De jaarafsluiting dus, filmavondje, anouk blijft slapen, en zondag dus met anouk. oh, en misschien ga ik vanavond nog een filmpje kijken met een vriend van me!

x manon

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.