10 juli 2012

eventjes mn boeken zoeken..


Even een opruimmissie.. Gister bedacht ik me opeens dat het wel handig is om mijn boeken uit te zoeken als ik deze vandaag moest inleveren. De kast was een ... bende. Helaas is hier geen foto van ;p. Dat doe ik jullie niet aan. Hierboven zie je in iedergeval al mijn 'geordende' stapeltjes. Het leek mij handig om alle vakken bij elkaar te leggen qua stencil en dergelijke, omdat ik deze misschien nog wel nodig heb voor volgend jaar.



En dit was dan mijn berg vol met alle stencils die ik niet meer nodig had. Denk aan proefwerken, alles van maatschappijleer (halleluja, dat heb ik volgend jaar niet meer!), antwoorden van opdrachten, je kan het zo gek nog niet verzinnen. Ik heb dit allemaal bij de deur gegooit omdat dit in de papierbak moest..



Alles ligt dan heerlijk op de grond te liggen, maar de kast was nu redelijk leeg. Zo leeg heb ik het nog nooit gezien! Wat er nu nog in ligt was dan niet van mij, en de rest wat dus op de grond lag, lag hier in... Kan je het je voorstellen? Ik niet meer..


Van alle troep wat ik niet meer nodig had, heb ik maar een stapel gemaakt. Ook weer zo iets wonderbaarlijks, was dit alles wat bij de deur lag? Zo ziet het er een stuk minder uit. De rest wat ik nog moest bewaren ligt nu onder mijn bed.. Heel handig, maar ik wist niets anders haha.


En hierna heb ik de boeken die ik nodig had om in te leveren ook netjes op een stapel gelegd, in de goede volgorde. Hiervoor heb ik dan alles opgeruimd.. Dit heb ik vandaag van 9 - 10 ingeleverd op school. Wauw. Maar nu is mijn kast wel weer lekker leeg! Heerlijk!

Ik vond het even leuk om mijn opruimkunsten te delen, ik hoop dat jullie niet zijn geschrokken van de rotzooi.. haha.

x manon




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.