9 juli 2012

photography challenge, eerste 10!

Weten jullie nog dat ik had geblogt over de photography challenge in dit artikel? Het is tijd om de eerste 10 foto's te posten!

Foto 1: Self potrait

Dit is een foto van mij op de eerste dag, hier begon ik dus met de photography challenge. Dit is op mijn o zo mooie en opgeruimde kamer... maar wel met mijn nieuwe lippenstift!

Foto 2: What you wore today

Deze dag had ik een blauwe broek met een schattig riempje aan, met een gestreept zomers (strapeless) shirtje, en ook had ik mijn nieuwe schoenen aan, HOPPA!



Foto 3: Clouds

Deze foto is met mijn mobiel gemaakt, in de auto, dus het beeld is niet heel scherp. Maar de wolkjes waren zo schattig! (ja, ik vind wolken schattig...)

Foto 4: Something green

Mijn moeder is bloemiste dus iets groens in huis is niet zo moeilijk te vinden. Dit kunstwerkje staat bij ons op tafel en is van alleen maar bloemen en planten gemaakt. Hoe leuk!

Foto 5: From a high angle

Deze foto is dan weer niet op 'dag 5' gemaakt. Maar het is wel van een hoog perspectief genomen. Anders hadden jullie mijn tuin te ien gekregen haha. Dit waren mijn tompoucejes op mijn sweet 16!

Foto 6: From a low angle

Dit is weer zo een kunstwerk van mijn mama. Mijn moeder is zo creatief! Het is een soort jurkje, ik vind hem persoonlijk echt heel erg mooi, simpel maar leuk. :)

Foto 7: Fruit



Dit is weer meteen al het fruit wat we op dat moment in huis hadden (met de appels in de koelkast erbij). Bananen, meloen, druiven en appels. Gezond!

Foto 8: A bad habit

My worst bad habit is toch wel echt mijn telefoon. Als ik op mijn telefoon kan dan zit ik erop. Even alles nakijken. Ik heb een Iphone 3G met een spiegeltje erop :)

Foto 9: Someone you love

Degene waarvan ik echt hou is mijn broertje Damon. We hebben nooit echt ruzie en dat is fijn. Mijn broertje is nu 10 jaar. Ik had niet echt een goede foto van hem maar deze vind ik zo leuk! Hij kijkt zo stoer :)

Foto 10: Childhood memory



Toen ik zag dat er stond 'childhood memory' dacht ik meteen aan scouting. Dit is mijn scouts blouse die overvol zit met badges van evenementen, dus het zijn allemaal herinneringen. Nu zit ik bij een oudere groep met een kale blouse (waar ik nog allemaal badges op moet naaien hehehe). Misschien is het niet zo lang geleden, maar toch wel vanaf toen ik 10/11 jaar was tot mijn 15e. Ik hou echt heel erg van mijn blouse, het is mijn grote liefde <3

Dit waren dan mijn eerste 10 foto's, na weer 10 dagen (misschien niet precies) post ik de volgende 10!

Vinden jullie zulke challenges leuk? Houden jullie ook zo van foto's maken?

x manon





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.