23 juni 2012

verschillende 'andere' stijlen

Ik wilde gewoon weer heel graag een berichtje schrijven, er komt zoveel in me op, dat is echt te gek voor woorden haha. Wat ik weer even wil melden is dat mijn aantal blogviewers stijgt :). Echt zo leuk om te zien! Dit keer wilde ik het niet hebben over wat ik heb meegemaakt deze dag, niet perse omdat ik vandaag niks heb meegemaakt.. Ik was aan het werk en het was alleen heel slopend. maar ook omdat het ook stom is als ik de hele tijd het zelfde post en geen variatie in mijn berichten breng. Dus vandaar. Dit keer ga ik het namelijk hebben over verschillende stijlen. Stijlen in kleding en in de manier van leven dan precies gezegt.



Altijd ben ik al een jongens-meisje geweest, ik heb nooit met barbie's gespeeld, gaf mij maar auto'tjes, daar was ik helemaal gek van. Ik had playmobiel omdat ik dan dingen kon indelen en ontwerpen, maar echt niet voor de poppetjes, die vond ik maar niks. Ik had lang haar dat altijd maar futloos in een staart zat. het maakte mij echt niet uit hoe ik er uit zag. Totdat er op een dag iemand tegen mij zei dat mijn kleding wel heel saai was... Ja, kon ik er wat aan doen? Ik vroeg elke ochtend of mijn moeder het kon klaar leggen. Ik wilde toen iets heel anders en heb mijn haar geknipt. Hier heb ik tot de dag van vandaag nog steeds spijt van...

Ik heb er nooit echt bij willen horen, ik wilde juist anders zijn. Daarom ben ik ook meer van de wat apartere stijlen. Ik heb wel kleurrijke kleding maar ik had die kleding juist gekocht toen ik alleen maar zwarte kleding droeg. Je kan het gothic noemen, maar ik benoemde het niet. Het paste gewoon bij hoe ik op dat moment was. Nu heb ik een andere stijl, namelijk schattige dingen die ik dan zo combineer dat ze stoer worden.. Of althans weer dat jongensachtige hebben. Ik ben nu juist meer opzoek naar een andere stijl. Een aparte stijl, maar juist heel modieus met wat apartere kleding stukken. Alleen is het zo moeilijk om daar zomaar even op over te stappen, en ik heb heel vaak het gevoel dat een kleding stuk mij toch niet staat. en als ik het dan aan heb dan staat het juist.

Ik lul weer over mezelf. Ik denk dat ik dit even kwijt moest, misschien dat ik nu beter op een andere stijl kan overstappen..

Welke stijl vinden jullie mooi?


x manon

1 opmerking:

  1. Geweldig. Ik had ook altijd stoer. En me haar kort knippen. Kan ik nogsteeds om janken. ik ben dus wel een meisjemeisje geworden maar hou er echt van om de heledag in een joggingbroek mer shirt te dragen. Haha, stoer en schattig combineren is niet de makelijkste stijl, dus word het snel al schattig..... xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.