25 juni 2012

photography challenge

voor deze keer ben ik een gaan rondspeuren op het internet, en ik ben zoveel leuks tegengekomen! Wat ik nu wil uitvoeren is een photography challenge. Dit houdt in dat ik 30 dagen lang elke dag een foto maak. Hieronder zie je het plaatje wat ik heb gevonden, met hierbij de opdrachten per dag. Ik probeer het zo origineel mogelijk te maken :). Dit is het plaatje met de opdrachten per dag:




Ik heb dit uitgeprint en ik ga hem vanavond boven mijn bed hangen :). Nu is mijn vraag aan jullie Zal ik per dag mijn foto op mijn blog delen, per 10 dagen of alles in een keer als ik alles al heb gefotografeerd? Ik kom hier niet uit namelijk, het lijkt me allemaal heel leuk, maar soms ook weer too much. Ik hoor graag jullie mening!

x manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.