4 juli 2013

Eigen domein. the journey to it. officiele update! :)


Ik weet eigenlijk steeds meer wat ik wil met mijn blog, hoe ik het graag voor me zie, waar ik heen wil met mijn blog, waarover ik wil bloggen, hoe mijn lay-out eruit moet zien en hoe ik het graag ook in de toekomst wil zien. Ook wil ik meer met mijn blog gaan doen, en ook in meerdere uitgangspunten. 

Om dit allemaal te bereiken en mijn blog meer eigen te maken heb ik besloten dat ik mijn domeinnaam echt ga gebruiken. Ik heb mijn domein al sinds ik een kindje van 8 jaar was, maar ik heb er nooit iets mee gedaan, want hoe zit dat nu weer in elkaar? Nu ik al 5 jaar op blogger zit (of misschien wel langer!) wil ik toch een nieuwe uitdaging, en weet ik dat ik nog wel langer gebruik ga maken van een blog. 

Ik heb aan mijn vader verteld over een website voor scouting, daar hadden we een gesprek over en toen viel het onderwerp ook op mijn domein. Mijn vader heeft een lay-out begin voor mij geïnstalleerd en ervoor gezorgd dat ik er ook zelf bij kan. Meer is er op het moment nog niet gedaan, maar dat komt nog!

Ik ga veel ideeën voor mijn site bedenken, want ik wil er veel meer mee dan alleen een blog! En dat kan nu ook ;). Ik kan alle kanten op :). De lay-out ga ik zelf in elkaar zetten, dus dat word spannend. Wat de url is voor mijn site verklap ik nog niet, omdat ik wil dat jullie het pas zien als het allemaal af is. Maar ik hou jullie op de hoogte. Hierbij dus mijn eerste officiele update! Ik ben enthousiast als de malle!!

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.