31 juli 2013

Ik wil een onesie. Ik moet een onesie.



Ook weer zo een trend waar ik achteraan kom sukkelen. Maar omygod, wat wil ik nu graag een onesie! Voor de mensen die hier nog niet van hebben gehoord (al lijkt dat mij sterk): Een onesie kan je vergelijken met een pyjama pak. Het gaat er hier om dat het één kledingstuk is. En natuurlijk zijn hier heel veel soorten in! Nadat ik ze bij vele (beauty)bloggers tegenkwam begon ik toch mijn eerdere mening bij te schaven en te houden van een onesie. Hebben jullie dat ook, dat er een trend is wat je eerst verschrikkelijk vind maar daarna anders naar gaat kijken en er toch aan mee wil doen? Ik iniedergeval wel! In dit artikel ga ik vooral laten zien naar wat voor onesie ik opzoek ben.

Zoals jullie hierboven zagen: een eenhoorn onesie! Ik was er meteen verliefd op. Al lijkt het me niet zo heel comfortabel, en dat is toch wel waar onesie's voor staan. Ze moeten comfortabel zitten. Punt. :)

Toen kwam ik dit iejoor-(hoe schrijf je dat nu weer?) pak tegen en was nog meer verliefd. Mijn favoriet uit Winnie the Pooh was iejoor! (allereerst knorretje, maar daarna tijgertje en iejoor) Ik vind het tof dat je aan het "lichaam" herkent wat voor figuur het is.

Ook deze onesie vond ik extreem leuk, vooral door de muts met tandjes. Ook lijkt het me lekker ruim zitten. Het lijkt me heerlijk om dagen in mijn huis rond te lopen in dit pak. Een lekker huis pak!

Maar toen kwam ik deze tegen. Een giraffe! Dat wil ik! Merken jullie al dat ik vooral van de dieren onesie's gecharmeerd ben?:) Maar echt, een giraffe onesie past toch wel het meest bij mij. Met de muts, en de kleuren, het ruime van een onesie. Deze is perfect!

En als laatst, een stitch-onesie! Neeeeee, ik ben zo erg fan van stitch geweest. Deze moest dus wel even tussen het rijtje van mijn collectie onesie's. Helaas is deze alleen voor kinderen :c. Maar leuk is het zeker!

Vooral door de looks van een onesie zou ik er één willen, maar of ik het echt ga dragen is een ander verhaal. Waarvoor gebruik je het nou? In plaats van een huispak, of in plaats van een pyjama? Voor een comfy-outfit als je op reis bent? Ik weet niet zo goed waarvoor ik het zal gebruiken. Maar dat is latere zorg, eerst wil ik er één bemachtigen! :)

Big hug. 

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.