2 augustus 2013

Wishlist!


Het leek me weer tijd voor een wishlist. Ik heb de laatste tijd zo veel geshopt en zo veel uitgegeven dat het even te gek werd en ik me even moet inhouden. Om de volgende keer dat ik mág shoppen (van mezelf) niet allerlei spullen koop die onzinnig zijn en die ik eigenlijk niet nodig heb, leek het mij slim dat ik de spullen op een rij zet die ik wel écht wil hebben. Ik dacht dat dit er niet zo veel waren, maar ik had het wederom mis! Hierbij mijn wishlist, en misschien vind jij er ook nog wel iets leuks tussen ;). Laat het me weten!

1. Een giraffe onesie. Zoals jullie in mijn vorige post konden zien ben ik de laatste tijd erg into the onesie's. De giraffe onesie vond ik het leukst en zal ik dan ook heel graag willen. :)

2. Een oogschaduwpallette (van zoeva?). Laatst heb ik een heel duur, maar super goede oogschaduwpallette aangeschaft van het merk urban decay (hier komt natuurlijk nog een artikel over). Dit pallette is me zó goed bevallen dat ik nu pas zie wat je eigenlijk allemaal kan doen met oogschaduw. Vandaar dat ik een uit de bruinkleuren zou willen stappen en ook wat (goede) kleurtjes aan mijn collectie zou willen toevoegen! Kom maar op!

3. Stoere schoenen. Ik wist laatst de naam nog wel van deze schoenen, maar helaas lijdt ik aan vergeetachtigheid, blijkbaar :p. Deze schoenen zijn zó leuk, maar ook zó duur. Nog even sparen dus. Verder hou ik van de kleur, de look en wat je kan met dit soort schoenen. Ze vallen precies in binnen mijn stijl!

4. Een spiegelreflex camera van Canon. Ik zeurde al tijdens mijn examens erover dat ik er één wilde als geslaagd-cadeau, en anders zou ik hem mezelf cadeau doen. Nu ben ik nog niet geslaagd, dus heb ik nog even de tijd om te kijken wat voor spiegelreflex ik wil hebben. Wel weet ik dat ik absoluut een Canon wil, ik ben helemaal klaar met Nikon. Mijn vorige camera was van Nikon en die heeft na een jaar (!) kuren. Hij wil nu niet meer opstarten, alleen als ik hem 3x volledig heb opgeladen.. Tijd voor een nieuwe dus.

5. Een mooie Kiko blush. Ik wil hartstikke graag een mooie blush wat bij mijn huidskleur past, nadat ik had gezien wat het voor mijn gezicht kan betekenen. Helaas zit Kiko niet in Nederland, want dit is juist het merk waar ik een mooie blush vandaan wil halen... Goede kwaliteit en betaalbaarheid!

6. Essence ultimate stay lipgloss. Ik ben totaal níet van de lipgloss, maar na een paar goede review te lezen over deze lipgloss zou ik hem toch wel willen aanschaffen. In een mooi roze kleurtje dan wel. Hij schijnt heel goed te zitten, niet te plakkerig en niet vervelend. Ik zou het wel graag willen proberen eigenlijk!

7. Een grote zwarte tas. Last but not least, ben ik al een lange tijd opzoek naar een grote tas, het liefst in het zwart, waar ik al mijn spullen in kan stoppen. Ik vind het leuk om een lompe tas bij me te dragen, die niet heel zwaar is. Misschien wel als nieuwe boekentas! Ik heb een leuke gezien voor 20 euro. Dus áls ik weer mag shoppen, ga ik de tas toch maar even halen ;).

Big hug.




3 opmerkingen:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.