17 augustus 2013

Current love/addiction/obsession: Smashbook


Sinds een weekje heb ik nu eindelijk mijn eigen smashbook. Een smashbook is te vergelijken met een notebook, maar dan in de vorm van een dagboek in beelden. Een smashbook haalt het creatieve in je naar boven en je kan het gebruiken voor wat je wil en het helemaal eigen maken. Een smashbook bestaat uit allerlei verschillende bladzijden wat je zelf kan invullen. Het klinkt allemaal een beetje abstract zo, maar aan het einde staat een filmpje waarin wordt laten zien hoe je je smashbook kan invullen. :)


De eerste pagina bestaat uit een begin verhaaltje en allemaal life quotes, zoals deze hier.


Ook heb ik deze pagina al af. Hier stond eerst alleen maar "I am.", dus heb ik allerlei dingen erbij geplakt wat typisch mij is, ook heb ik eigenschappen van mezelf opgezocht op tumblr en heb ik erbij geschreven wat mijn karakter is.

Veel verder ben ik nog niet. Maar toch zijn er nog genoeg bladzijden die zeker mijn aandacht trekken. Dit is een van mijn favoriete door het kleur gebruik en een simpele tekst. Door de vormgeving van de bladzijden krijg je vanzelf inspiratie, en dat is fijn.

Deze bladzijde gaat een soort beleving van mijn tripje naar Barcelona worden, vandaar dat ik alvast mijn postzegel uit Barcelona erin heb geplakt :). Ook vind ik de achtergrond kleur heel kunstzinnig op de een of andere manier, en dat trekt me erg naar wat ik met de bladzijden wil doen.

Dit vind ik ook zeker een leuke pagina, voor ideeën!


Ook een leuke toevoeging is de pen die standaard bij alle smashbooks zit! Dit is een speciale pen. Het bestaat uit aan de linkerkant een fineliner en aan de rechterkant zit een lijmstift waarmee je alles kan vastplakken. Beiden zijn heel fijn in gebruik. De pen schrijft heerlijk en ik heb nog nooit zo een fijne lijmstift gehad, nog niets is ervanaf gevallen in mijn boek. :)

Ik ben helemaal fan van mijn smashbook! en jullie zullen ook wel veel horen over mijn vorderingen omdat ik het leuk vind om te delen :).

Hier nog het filmpje wat ik jullie beloofde, voor als het nog niet duidelijk is, dit schept toch veel duidelijkheid:


Big hug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.