16 augustus 2013

Uitgangspunt van mijn blog.

Halowa dropjes,

Vandaag typ ik even snel een artikeltje over hoe ik mijn blog zie en wat ik ermee wil doen. Zo hou ik jullie op de hoogte, maar weet ik ook zelf wat ik wil. Ik wil het graag van me afschrijven, en vond dit de juiste manier om dat te doen.

Mijn blog is als een kindje voor me. Mijn blog is eigenlijk alles. Hier kan ik alles kwijt wat ik leuk vind of mijn mening over heb. Ik kan over alles schrijven. Het liefst schrijf ik over wat ik zelf heb meegemaakt, wat ik interessant vind etc. Dit zal ik dan ook zeker blijven doen. Ook lijkt het mij hartstikke leuk om meer de mode weg in te slaan. Ik ga nog even kijken hoe dit uitpakt. Verder blijf ik schrijven over alles wat mij fascineerd en bezig houd, en dat is nogal wat.

Dan kom ik vrij snel al bij het punt wat ik wil met mijn blog. En mag er dan een ding duidelijk zijn: ik schrijf niet voor de publiciteit of media, ik schrijf niet voor het geld (welk geld?..), ik schrijf niet omdat het moet en ik schrijf al helemaal niet omdat mensen dit mij opleggen. Ik schrijf dus ook zeker niet over dingen die anderen misschien aan zouden trekken. Ik schrijf voor mijzelf, en niemand anders.

Dit betekent dat ik, aangezien ik een moeilijk en druk jaar tegemoet ga, ga proberen om af en toe mijn blog up te daten. Omdat ik dit zelf leuk vind en wil doen. Ik hou van schrijven en dingen delen, en daarvoor doe ik het. Maar ik hoop dat ik geen verwachtingen schep van bepaalde artikels of regelmatig bloggen aangezien ik nog niet in die fase zit maar nog alles wil uitproberen. Als ik mijn eigen domein klaar heb ga ik kijken hoe ik verder ga.

Het maakt mij niet uit hoeveel bezoekers ik heb, ik vind het geweldig om te zien dat ik een vast aantal elke dag heb, terwijl er lang niet elke dag een nieuw artikel klaar staat. Daarvoor schrijf ik, voor het geweldige gevoel dat ik krijg als ik dingen deel.

Ik schrijf voor mijzelf, en dat is fijn, en als jullie dat leuk vinden is het alleen maar fijner.

Big hug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.