28 augustus 2013

Galaxy prints

Oasap Beanie, Dcer Fake Infinity Tattoo, Cannery Row Vintage Cardigan, Black Milk Clothing Galaxy Rainbow Leggings, Choies Studded Biker Boots, Backstage Spike Bracelet, Backstage Cross Bracelet, Backstage Ring, Love Top - If you can dream it, you can do it.  - Jessica Christ
Ik heb het er al eerder over gehad: galaxy prints. Ik ben er helemaal weg van. Maar ik vind het zo druk en moeilijk te combineren. Dus ik besloot om op onderzoek uit te gaan. Ik vond een aantal leuke manieren om galaxy prints (in verschillende kledingstukken) te combineren en ik zag dat het echt niet alleen een galaxy broek hoefde te zijn! Het leek me leuk om te delen, misschien zijn jullie nieuwsgierig naar hoe anderen het combineren, ik in iedergeval wel. 

Te beginnen met het plaatje wat je aan het begin van dit artikel al zag. Dit is een galaxy broek, maar ik vind het zo leuk gecombineerd. Een makkelijk wit shirtje, en daaroverheen een wollen vest. Het staat super schattig en het straalt iets gezelligs uit als je het mij vraagt. Ook vind ik de muts erbij heel leuk uitzien, en ik wil die schoenen! Makkelijke zwarte enkellaarsjes, super makkelijk te combineren, maar toch staat het fashionable. Deze look verbaasde me vooral doordat het vestje zo goed paste bij de broek, dat had ik zeker niet verwacht.

Indressme Galaxy Jacket, Brashy Born Into The Cult Tee, Udobuy Leggings, Yes I Fashion Studded Heels - BORN INTO THE CULT - Jessica Christ
Deze look is mijn favoriet. Zulke jasjes zijn helemaal mijn stijl, en dan is dit een jasje met galaxy print. Ik ben verliefd denk ik. Ook zijn de schoenen zo leuk! Blokhak met spikes, geweldig. Ook de broek heeft iets speciaals. Zo zie je dat buiten het jasje het hele rustige kledingstukken zijn maar wel allerlei details hebben, I like!

Savous Silver Circle Skirt, Black Milk Clothing Galaxy Swimsuit, Style In Kind Silver And Blue Necklace, Hello Beautiful Arrow Bracelet - Party Perfect - Jessica R.
Toen zag ik opeens een topje langskomen. Ik weet niet of ik het zo snel zal kopen, maar ik vind het super leuk gecombineerd met een hoge taille rok. Ze straalt er helemaal door. Helaas zal je mij nooit zo rond zien lopen haha.

Breaking Rocks Galaxy Print Sweater - Galaxy - Lucy De B.
Dit is dan weer een ander uiterste, maar net zo leuk. Gewoon een baggy, galaxy TRUI! Ik vind het misschien iets leuker dan dat het zou moeten. Ik vind het er zo schattig uitzien. Voor de rest draagt ze er vooral zwart bij, wat ik qua broek wel kan begrijpen, maar de tas ook in het zwart vind ik zonde. En de muts weer, haha. Ik vind de trui toch wel heeeel leuk, maar dat lijkt me al helemaal moeilijk te combineren eigenlijk.

Notme.Se Body, Forever 21 Studded Necklace, Choies Galaxy Skirt - UNICORN DREAMING - Juule Kay
Ik kwam een kokerrok met galaxy print tegen, haha! Dat was het laatste wat ik verwachtte, maar ze bestaan dus. Als ik er een tegen kom dan zal ik hem zo kopen, dat weet ik zeker. Blousje, of shirt/topje erboven en klaar: een Fashionable look. Ik vind dit geweldig. Nu alleen nog even kijken waar ik er zo een kan vinden, haha.

Roc Black Boots, Unif Peace Off Tank, Forever 21 Denim Diy Vest, Evil Twin Outer Limits Galaxy Leggings, Lotus Mendes Red Goddess Ring, Mojomade Chain Glove, Ray Ban Wayfarer Sunglasses - Peace Off - Morgan Joanel
Ik was weer verbaasd hoe goed de broek kon worden gecombineerd. Een simpel spijkerblousje, of spijkerjasje en het staat supertof. Ook vind ik de sieraden heel leuk (lekker edgy), en de schoenen er verrassend goed bijpassen. De schoenen zijn lekker lomp, maar toch mooi.

Zo zie je maar weer, galaxy prints zijn nog best goed te combineren. Ik vond het jasje héél leuk, maar als ik hem tegen kom zal ik hem niet meenemen, omdat ik al zo een soort model jasje in mijn bezit heb. De trui vond ik veel te leuk, maar iets te slobberig naar mijn mening en moeilijk te combineren. Maar de kokerrok was helemaal naar mijn smaak! Helaas, heb ik hem nog nooit in winkels zien hangen... Dus dat wordt nog even afwachten. Ook denk ik dat galaxy broeken nieteens zo heel erg zijn... Misschien moet ik er toch maar een proberen?

Wat vinden jullie van galaxy prints?

(alle foto's komen van LOOKBOOK en zijn van verschillende owners)

Big hug.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.