21 augustus 2013

yay or nay?


Herken je dat, van die modetrends of kledingstukken die je ergens wel ziet zitten maar nooit zelf zou dragen? Of wat niet bij je stijl zou passen? Ik heb een aantal trends/kledingstukken die ik zelf super vet vind, vooral als ik het anderen zie dragen op straat. Dan heb ik bijna een nek verrekking omdat ik het zó leuk vind staan. Oh het dilemma.


Zoals je bovenaan dit artikel waarschijnlijk al zag staan: de galaxybroek. Of überhaupt broeken met printjes. Ik vind ze zo gaaf, maar veel te moeilijk te combineren. Naar mij idee kan je alleen maar basic shirtjes op deze broek dragen en dat vind ik een tikkeltje saai, zoveel leuke basic shirtjes heb ik helemaal niet. Je outfit word snel te druk bij een galaxybroek. Ook trekt het drukke printje de aandacht naar je benen, en dat is niet helemaal wat ik wil bereiken met mijn outfit. Maar oh, ik vind deze broeken zo gaaf. Een beetje wat minder basic en wat spetterender. Ik hou van galaxy prints en dat zou ik altijd blijven doen. Maar een kledingstuk? Daar moet ik nog even over nadenken.


Nog zoiets is de modetrend van het moment: de maxi rok. Mijn eerste reactie was: wat, nee, bah. Maar toen ging ik het nog een keer goed bekijken. Je kan de maxi rok op velen manieren dragen en verschillende accenten op je lichaam leggen. Ik zou het dan graag mijn taille laten accentueren. Een maxi rok geeft me zo een zomers gevoel, alsof ik op het strand loop of iets dergelijks. En met riempjes, hempjes, korte shirtjes, of juist hele lange shirtjes kan je dit goed combineren. maar toch weerhoud iets me ervan er een aan te schaffen. Ik ben totaal niet van de jurken en rokken omdat ik ze vervelend vind zitten en me er onzeker in voel. Ook zou ik me weer geen raad weten met het combineren. Nog even overwegen en nadenken dus.


En dan zijn er ook nog die eeuwige haar accessoires. Ik doe zelf nooit iets met mijn haar en weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Maar oh my, haar accessoires zijn zó leuk. Misschien iets te schattig voor mijn stijl, wat me er waarschijnlijk van weerhoud. Maar je kan zo veel met haar accessoires dat ik het misschien nog eens moet overwegen iets te proberen.

Bij elk iets zijn er zoveel redenen om er niet aan te beginnen, ik ben bang dat ik het in mijn kast laat liggen terwijl ik er dan wel veel geld aan uit zou geven. Wat vinden jullie van deze producten: yay or nay?

Big hug.

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.