27 juli 2013

Outfit of the day: De Peplumtop!

Daar ben ik weer, terug van kamp en ook terug van een weekje toerist in eigen land, haha. We zijn toch maar niet op vakantie gegaan, dit was namelijk al veel te druk. In plaats van een weekje buitenland hebben we een weekje toerist gespeeld in eigen land en zijn we naar Amsterdam etc. gegaan. Foto's en verslagen van mijn vakantie komen nog! Voor nu had ik zin in een Outfit Of The Day.

Embedded image permalink
De peplumtop, de mode trend van de afgelopen (lange!) tijd. Misschien kom ik er een beetje achteraan sjokken, maar ook ik heb een top kunnen bemachtigen! I like it! Daarbij heb ik een hotpants aan en mijn geliefde Diesel gympen.

Embedded image permalink

Om maar meteen bij het hoogtepunt van deze outfit te beginnen: de Peplum top ! :). Ik ben voor veilig zwart gegaan, vooral omdat zwart geweldig afkleed. Het leuke van mijn top vind ik dat er toch een eyecatcher in zit wat het toch een speciale top maakt, namelijk: Het Peter Pan kraagje van kant. Super schattig. De vorm van de Peplum tops staat mij toch ook heel erg aan, het is speciaal, maar netjes en chique en toch kan je er classy mee over straat. Ik was er al een tijdje naar opzoek en heb dan eindelijk ook een top gevonden.

Peplum top bij de NewYorker: 15 euro

De uilenketting heb ik niet goed op de foto kunnen krijgen. Deze ketting heb ik van mijn ouders gekregen nadat zij terugkwamen uit Barcelona. Ik weet dan ook niet hoe duur deze ketting is. Wel vind ik hem super leuk, ik was al lang naar een uilenketting opzoek. Deze is bronsgoud en het leuk vind ik dat het uiltje échte kraaloogjes heeft.

Embedded image permalink

Een heerlijke wazig foto van mijn armbandjes. Ik hou ervan om willekeurige armbandjes bij elkaar te dragen, en dit vind ik toch wel leuke zomer armbandjes. Het linker armbandje heb ik ooit een keer voor een euro gekocht in een onbekend winkeltje (waar ik niet eens de naam meer van weet!), het is zo een armbandje geweest waarbij de gelovige, ronde stickertjes eraf moeten vallen en bij mij zijn ze dat al allemaal. De middelste heb ik ooit een keer gekocht bij een tankstation in Frankrijk of België voor een euro of 2, 3. Deze twee armbandjes kwam ik tegen toen ik ging opruimen, haha. De rechter heb ik ook gekregen van mijn ouders en komt dus ook uit Barcelona. Ik had er ook een in het blauw gekregen, maar die is helaas stuk gegaan. Er zit een "geluksoogje" aan, wat ik echt heel leuk vind.

Embedded image permalink 

Bij deze outfit wilde ik niet teveel poespas, en daarom heb ik gekozen voor gympjes in plaats van eventuele hakken. Toch zijn dit niet zomaar gympen. Dit zijn gympen van het merk Diesel en ze zijn erg licht en afwisselend in hun looks. Het zijn mijn favoriete gympen en passen dan ook helemaal bij me. Ze zijn wat afgetrapt omdat ze mee zijn geweest op twee weken kamp, maar toch vind dat wel wat hebben. Het zijn toch gebruiksvoorwerpen!

Diesel gympen: 70 euro

Embedded image permalink

Ik <3 deze outfit. Lekker zomers, met mijn favo kledingstukken/sieraden. Eigenlijk vind ik elk kledingstuk/sieraad erg schattig, wat absoluut niet mijn stijl is. Maar op de een of andere manier heb ik het naar een simpele classy outfit omgetoverd, en dat is wat ik altijd probeer! 

Benieuwd naar hoe mijn haar zo komt, of naar mijn full-face make-up look hierbij? Laat het me weten! Dan komt daar apart een artikel over!

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.