6 juli 2013

Vakantie here I come!



De laatste paar artikels zijn alleen maar updates geweest, en zo wordt dit ook een update. Ik wil jullie graag vertellen hoe het er nu uitziet namelijk. Als jullie dit lezen heb ik namelijk eindelijk écht vakantie en ben ik opweg naar Ermelo! Ik ga jullie even vertellen hoe ik mijn vakantie heb ingedeeld, en waar ik zit als er geen artikels meer online komen op mijn blog.

In de eerste week van mijn officiele vakantie zit ik dus in Ermelo. In het rijk van koning Arthur. hahaha. Ik ben op kamp met 27 (?) kinderen van 7 tot 11 jaar. Het thema van het kamp dit jaar is "Ridders van de ronde tafel". Koning Arthur is namelijk de graal kwijt waarmee hij kan communiceren met zijn 5 rijken en wij moeten helpen deze weer terug te vinden door elke dag een rijk te bezoeken! Het beloofd een spannend kamp te worden ;).


Als ik die week erna op zaterdag weer terug kom van dit kamp in Ermelo gooi ik de inhoud van mijn tas in de wasmachine, heb ik waarschijnlijk die avond nog een etentje met de leiding van alle kampen die die week zijn geweest en ga ik de volgende dag om 7 uur al richting Denemarken met de explo's (jong volwassenen van 15 tot 18 jaar). We hebben het hele jaar door actie's gedaan om het kamp geld, wat 1200 euro was, op te halen en hebben in totaal 1900 euro bij elkaar geraapt! We gaan daadwerkelijk naar Denemarken, wie had dat ooit gedacht! Ik heb er onwijs veel zin in om met mijn vrienden een weekje hier heen te gaan en de stad te verkennen, naar Kopenhagen te gaan, de krijtrotsen te verkennen en wie weet wat we nog meer gaan doen.
Na die week kamp ben ik natuurlijk helemaal gesloopt, maar ga ik nog een weekje op vakantie met mijn ouders en broertje (toch wel ja, want er was sprake van dat ik met vrienden op vakantie zou gaan, maar dit ging toch niet door). We gaan of een weekje naar Londen, of een weekje naar Lissabon. Ook hier heb ik ontiegelijk veel zin in. Dat we maar een weekje gaan betekent namelijk dat we er elke dag op uit trekken om allerlei culturele dingen te verkennen, en dat doe ik het liefst op vakantie.

Na deze volle 3 weken ben ik moe maar voldaan en ben ik weer thuis. Waarna mijn school al vrij snel begint waarschijnlijk! In de vakantie zal er niets online komen denk ik. Omdat ik simpelweg geen internet zal hebben en te veel aan mijn hoofd had om voor te werken. Helaas. Maar daarna komt het waarschijnlijk wel goed met de artikels!

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.