21 februari 2014

outfit inspiratie: Pocahontas uitstraling

Aztec Shirt - A spark of color in your grey days - Loosely M
Wie heeft er ook zo een zin in de lente en zomer? Ik kan nauwelijks meer wachten! Ik weet niet hoe precies, maar sinds ik meer Disney liedjes luister, ben ik geobserdeerd door de sfeer die Pocahontas met zich mee brengt! Het buitenlandse, zonnige gevoel. Dát lijkt me leuk om in een outfit te verwerken. Er zijn van die typische Pocahontas-printjes die zich daar heel goed voor verlenen, en waarvan ik al het een en ander in mijn kast het liggen! Die printjes laten me helemaal stralen van binnen en kan ik met the colors of the wind niet meer wachten tot ik dit kan dragen in de lente of zomer. Maar ik wil meer! Ik wil meer kleding en meer inspiratie. En naar die inspiratie ben ik op zoek gegaan.

De eerste outfit hierboven is al een prachtig voorbeeld. Het is op deze foto niet zo lekker weer lijkt wel, maar deze dame heeft dan ook een gekleurde panty aan. Wat heel zonnig en buitenlands er uit ziet! Bruine suède laarsjes, in combinatie met de panty geeft deze uitstraling nog de extra tint mee. En daar is het printje! Lekker met een zwart warm vest, en zo ben je dus ook tegen de kou beschermd.

Evie - Pocahontas style - Patty R
Maar we zijn opzoek naar lente en zomer outfits -althans, ik dan-. Dit is zo een voorbeeld! Ik vraag me heel hard af of ze nog een broekje onder het lange shirt zou hebben en ik ben bang van niet. Dit zou ik dus niet zo fijn vinden om te dragen. Maar dat shirt! Ik vind het er geweldig uit zien, het shirt maakt de outfit. Het shirt is gecombineerd met een spijker jasje, wat in dezelfde kleur categorie blijft. Natuurlijk past de bruine tas ook in het kleurenpalette! Wel is de tas lekker grof, waardoor het een speelse look wordt. Ook vind ik het leuk dat ze kiest voor witte schoenen, die het hele kleuren geheel een beetje afbreekt en vernieuwd!

Nikita Bracelet (Orange & Purple), Flatterbuy Paisley Turband, Cotton On Clubmasters, Forever 21 Purple Flats - PRINTS - Cheyser Pedregosa
Printjes, printjes, printjes. I like! Deze meid weet wel hoe je printjes kan combineren. De zachte kleuren in de haarband, broek en vest, worden afgebroken door de harde kleuren in de groffe tas en de zwarte schoenen. En daarbij weet ik niet wat het is, maar ik vind het shirt enorm vet. In geheel vind ik dit een hele speciale outfit. Ik vind vooral de haarband leuk, wil ik ook!

Blanco Aztec Skirt, Pull & Bear Shirt, Blanco Sandals, Misako Bag, Zara Belt, Ray Ban Sunglasses - Aztec - Alexandra Per
Het is even tijd voor een lieflijke outfit. De kleur bruin komt lekker veel terug in deze outfit, terwijl de kledingstukken vrij licht zijn! Het rokje vind ik super leuk en lief, en ook vind ik de riem een mooie overloop van het blousje naar het rokje. Anders zou ik het helemaal te licht vinden. Ik vind de outfit mooi afgemaakt met het haar en de zonnebril. Helemaal zomer-proef!

Romwe Pants & Hat, Vubu Shoes, Sheinside Sweater, Vj Style Bag - Aztec sweater - Gabriela Grębska
Dit is zo een outfit hoe ik hem zou samen stellen. Veilige kleuren met leuke aspecten. Ik wil ooit nog eens zo een vest aanschaffen, die maakt deze outfit namelijk! Het witte vest met een makkelijke zwarte broek. En eronder dan opeens knalrode hakken. Ik hou van eyecatchers in een outfit, en dat zijn deze hakken hier natuurlijk. Ook is het hoedje wel echt een leuk aspect van de outfit. Nu ik zie hoe dat straalt, begin ik ook te twijfelen of ik zelf geen hoedje wil aanschaffen. Maar hoe moet je dat dan weer combineren? In deze outfit is de kleur bruin in de minderheid, maar wel aanwezig in de tas. Een leuke toevoeging.

Sweater, Papaya Aztec Print Bow Shorts - Flash of orange - Analisa Nguyen
Die rok! Ik was opslag verliefd. Ik vind het wat hoog, maar het printje vind ik helemaal leuk. Ook vind ik het leuk dat de kleur van de oversized trui (waar ik ook fan van ben) terug komt in de rok. Een trui in de zomer is natuurlijk niet heel fijn, maar die kunnen we natuurlijk altijd vervangen door een lang shirt, die aan de voorkant in de rok is gestopt. Leuke boots erbij met eventueel de panty en kniekousen en je heb een simpele maar geslaagde outfit met een heuse pocahontas uitstraling.

Bershka Aztec Print Skirt, Romwe Backpack, Second Hand + Diy White Leather Vest, Vintage + Diy Mint Roller Skates, Libellule Bracelets - Feeling good - Klaudia Klara
Eerst zag ik het lieve rokje, wat een geweldig leuke kleur samenstelling heeft en bestaat uit een leuke print. En toen zag ik de schoenen: rollerschaatsen! Ik vond het zo leuk deze terug te zien, dat ik de outfit even moest delen. Ik heb zelf ook rollerschaatsen, maar niet in zo een leuke kleur. Hebben! Ik vind de kleur samenstelling hier heel leuk, wat strak maar toch zomers en buitenlands. Ik ben fan.

H&M Aztec Jumper, Toxik3 Black High Waisted Jeans, H&M Brown Lovelies!, Indiska Sunnies, Vintage Ring - Aztec Feel - Rachel Ecclestone
Als klap op de vuurpijl een outfit gecombineerd met een high-waisted broek. Ook deze outfit is niet voor in de lente of zomer, maar geeft me wel zo een gevoel. Ik zou het eerlijk gezegd zo dragen als het warm wordt, het (super toffe) truitje vervangen door zo een zelfde croptop en you're ready. Ik vind vooral de zonnebril heel leuk, die overigens ook terugkomt in de trui en de schoenen. 

Het zijn stuk voor stuk hele verschillende outfits. Als je ze naast elkaar zou zetten, zal je niet gelijk begrijpen wat ze met elkaar gemeen hebben. Het buitenlandse en warme wat pocahontas heeft, dat wilde ik zien. En dat zag ik! Ik ben weer helemaal geïnspireerd en krijg weer koopneigingen (oeps). Gelukkig kan ik nog even wachten met inslaan, het is helaas nog niet écht lekker weer. Maar, ik hoop dat ik er snel ook lekker 'warm' bij kan lopen.

Welke outfit vind jij het leukst?

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.