19 februari 2014

Penny boarding

Inderdaad, wat ik hierboven doe ik niet penny boarden maar longboarden! De laatste tijd longboarden een vriendin en ik op het longboard van een vriendin van ons. Ik dacht dat ik nooit zou kunnen longboarden, aangezien mijn evenwicht minder is dan die van anderen. Dit was compleet mis! Ik kan wel degelijk longboarden, en ik vind het geweldig. Je valt niet zo snel van zo een board af en het sturen gaat simpelweg door het verplaatsen van je lichaam.


Wel is een longboard enorm groot en zwaar. -hee, board, waar ga je met dat meisje heen?- en daarbij is het moeilijker om grote afstanden ermee te rijden (te cruisen). Daarom wil ik enorm graag een pennyboard. -vandaar de titel-. Een pennyboard is licht en klein en daarbij enorm makkelijk te gebruiken voor grote afstanden.
Of ik snel van een pennyboard zal afvallen is nog maar de vraag. Ik weet niet of de lengte iets uitmaakt in het evenwichtsgevoel, haha! Om voor het veilige te gaan, wil ik graag de grootste versie pennyboard. In een leuk vrolijk kleurtje. 

Ik moet nog even wachten op een pennyboard, maar tot die tijd blijf ik oefenen op dit longboard! Het is vrij makkelijk te leren, heb ik door. Als ik dan een pennyboard krijg (met mijn verjaardag van mijn chummy waarschijnlijk!) of koop, dan kan ik er in ieder geval mee overweg.

En dan kan ik gezellig gaan cruisen met mijn vriendinnetje! Ik kijk daar enorm naar uit. Boarden geeft een enorm vrij gevoel, een gevoel dat ik nog niet eerder heb gevoeld. En ik vind het heerlijk. Als we dan beide een penny hebben, is het natuurlijk nog leuker! Gezellig naar een grote stad en door de stad cruisen. Op scouting altijd dat ding mee, door Londen cruisen. Of zelfs; eventjes naar de wc? Dat gaat toch veel sneller met je penny! Ja, het lijkt me geweldig.

Ik volg zelf nogal veel Youtubers die ook allemaal Pennyboards hebben, en dat ziet er zo relaxed en leuk uit. Dat wil ik ook. Het lijkt me heel handig: Je heb niet veel mee, je hoeft niet te lopen en je bent snel op je bestemming.

Ik ben er zo enthousiast over, dat ik er eventjes een artikel aan wijd. Gewoon om het uit te spreken, naar jullie. Ik had nooit gedacht dat ik het daadwerkelijk zou overwegen er een aan te schaffen. En nu is hier het moment -bijna dan, nog even wachten-. En ik ben enorm blij daarmee.
Dit is een wat ander artikel dan jullie misschien gewend zijn, het is minder informatief, maar ik hoop dat ik jullie misschien wel geïnspireerd heb!

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.