3 februari 2014

Meet mijn nieuwe high-waisted broek




Eergisteren ben ik met een paar vrienden de stad ingedoken. Voornamelijk voor een verjaardagscadeautje, maar nadat dat was gescoord zijn we voor kleding wezen kijken. Ik was opzoek naar nieuwe broeken en dan het liefst high-waisted. Per toeval -dit was de laatste broek die ik paste- vond ik deze super neutrale en ongeveer high-waisted broek. En ik was zo blij.

Zo blij dat ik meteen de tweede outfit die ik maakte met deze broek, op de foto wilde zetten. Het is voor het eerst sinds tijden weer lekker weer, dus vroeg ik mijn broertje foto's te maken met een -blijkbaar- crap kwaliteit camera. Ook heb ik hier nog mijn net-uit-bed-bad-hair-day-coupe. Meestal ga ik voor de liggende foto's, maar mijn broertje vond het moeilijk dan mijn hele outfit op de foto te krijgen. Dus deze foto's zijn er uit komen rollen!

Lekker een high-waisted broek met een crop truitje. Mijn lage enkellaarsjes, aangezien ik last van mijn rug heb maar toch zwarte hakken onder deze outfit wilde! Een lekker makkelijke, maar toch leuk outfit. Al zeg ik het zelf! Ik ben helemaal blij met mijn broek. Want je kan hem niet alleen high-waisted dragen, maar ook lekker baggy met een laag kruis! En daarbij is hij enorm stretchy en accentueert hierdoor mijn vormen heel goed.

Liefs, Manon

Crop trui - H&M
Grijze Top - WE-mode
Riem - Primark
High-waisted broek - H&M
Zwarte enkellaarsjes - Van Haren
Zwaard ring - Best Kept Secret
Armband - Pandora
Uilen ketting - Uit Barcelona (maar is ook te krijgen bij bijv. beautifulbijoux)



Pictures by Damon de Groot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.