25 februari 2014

More days like these please

Het was gister zulk mooi weer! Ik hoorde dat het zelfs 12 graden was geworden. Heel mooi voor de tijd van het jaar. Ik had een dagje thuiszitten in het vooruitzicht. Maar dat kon ik niet meer aan met het mooie weer; ik moest naar buiten! Een vriend van me, die ik niet eens zo lang ken, had hetzelfde probleem en we besloten samen naar de stad te gaan. Meestal ga ik niet zomaar iets doen, vooral niet als het vrijwel vreemden zijn. Maar ik ben blij dat ik het gewoon heb gedaan.

Het was echt enorm fijn weer, waardoor het lange fietsen niet eens een punt was. Door de stad heen lopen was dus ook heerlijk. We zijn samen naar winkeltjes gegaan en we waren op weg naar een park, toen we vrienden van hem tegenkwamen. We zijn niet meer van hun zijde geweken. ;)

Het waren zulke lieve mensen. Ze zijn alternatief/metalhead/emo. Nu ben ik dat zelf niet, maar ik heb daar altijd neiging toe gehad. Ik weet dat ze het niet willen horen, maar ze zijn interessant. Veel schatte ik al veel ouder dan ze zijn. Ze zijn ergens heel volwassen, maar ergens anders willen ze gewoon doen wat ze zelf willen en lol hebben. No worry's. Die denkwijze vind ik fijn. Ook al was ik in het begin heel awkward (ik was de enige die ze niet kende), het is niet moeilijk om met ze om te gaan.

We hebben fijn door de hele stad gelopen, en genoten van de dag. We hebben een straatmuzikant gedag gezegt en zijn bij hem komen zitten en gitaar spelen enzo. Het was weer een speciale kijk op dagelijkse dingen. Verder zijn we op het station in het zonnetje gaan zitten, waar we meerdere mensen tegenkwamen. En uiteindelijk eindigde we met 20 of meer mensen. Die ik allemaal niet kende haha.

Ik vind dagen als dit heel fijn. Zon, ten eerste. En lieve mensen leren kennen. In dit geval dus geen standaard mensen, en dat vind ik nog leuker. Geef mij alsjeblieft meer dagen als deze. Geef mij zomer en extra mogelijkheden om mensen te leren kennen of contacten te verbeteren. Ik vind het zo fijn. Het was allemaal enorm relaxed.

Dat was mijn kijk op gisteren. Ik denk dat de mensen waarmee ik gister ben opgetrokken, dit verhaal enorm raar zullen vinden en de anderen die het niet met mij hebben meegemaakt het óók raar zullen vinden dat ik hier een artikel over schrijf. Maar ik vind het leuk om te delen, hier wordt ik blij van. Dit is mijn verhaal.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.