4 maart 2014

the too much information - tag


Een tijd geleden hoorde ik een filmpje voorbij komen (een vriendin was hem aan het kijken) van Jim Chapman met deze tag. Het klonk zo leuk, alleen heb ik er nooit meer naar terug gezocht. Nu zag ik dat Vera deze tag ook heeft gedaan. Ze heeft de vragen uitgeschreven en vertaald, handig! Het zijn hele wisselende vragen, waarvan ik van mezelf afvraag hoe ik ze zal beantwoorden. We zullen zien!

1. Wat draag je?
Vandaag begon vroeg voor mij, ik had het koud en weinig tijd. Ik koos voor mijn lekkere comfy zwarte broek, met mijn skull sweater. Hij zit zo lekker! Oh, en op het moment heb ik mijn schoenen ingeruild voor sloffen. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
En hoe... Ik heb nooit een kei lange relatie gehad, maar ik ben wel meerdere keren enórm verliefd geweest.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Meerdere... Elke break-up vind ik vervelend trouwens. Ik ben zelf via de telefoon en een whatsappje gedumpt. Verder heb ik zelf iemand via een smsje, telefoon maar ook in een gesprek van een paar uur laten weten dat ik niet verder wilde. Break-ups blijven lastig en vervelend, maar ik zal het denk ik niet meer via de telefoon doen, omdat ik weet hoe ongelooflijk pijn dat doet. Je kan het beter in het echt vertellen en misschien uitleggen. Ben ik van mening dan.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben officieel 1.62, haha.

5. Hoeveel weeg je?
Ik moet zeggen dat ik al heel lang niet meer op de weegschaal heb gestaan. Ik vind het niet nodig, ik voel me nu fijn in mijn vel. Daar heb ik geen cijfertjes voor nodig. Ik zal wel rond de 60-63 kilo wegen.

6. Heb je tattoo's?
Nope. Ik zit er wel al heel lang over na te denken. Ik kom er alleen niet uit, dus wacht ik er nog maar lekker mee. 

7. Heb je piercings?
Nog niet! Ik moest van mijn moeder wachten tot ik 18 was, dat heb ik gerespecteerd en nu ben ik over twee maanden 18. Ik ga hoogstwaarschijnlijk een helix laten zetten, erna wil ik of een tragus of een lippiercing, maar dat zie ik dan wel. Eerst mijn helix!

8. OTP?
Zalfie! Zoe en Alfie zijn zo lief. Een van de OTP's die ook echt samen zijn gekomen! Verder natuurlijk Troyler en onze eigen Bralex! 

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik ben niet van de drama series dus ik zou geen fictieve TV koppel kunnen opnoemen, eigenlijk.

10. Wat is je favoriete serie?
The Following, omdat het rete spannend is en eng is, maar zo verslavend! Verder Arrow en natuurlijk Geordie Shore. 

11. Wat is je favoriete band?
Imagine Dragons! Verder hou ik van: The Killers, Arctic Monkeys, Red Hot Chili Peppers, Linkin Park, Nirvana.

12. Wat mis je?
Knuffels, ik mis knuffels. En de zon!

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik heb er zo veeel! Ik kan écht niet kiezen.

14. Hoe oud ben je?
17. Over twee maanden 18, ahw yeah!

15. Wat is je sterrenbeeld?
Tweelingen.

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner?
Enorm lief zijn en mij (proberen te) begrijpen. Ik zit zó moeilijk in elkaar dat ik het enorm fijn vind als iemand mij echt begrijpt en accepteert.

17. Wat is je favoriete quote?
Live your life and do it crazy.

18. Wat is je favoriete acteur.
Alex Pettyfer! Bekend van onder andere: Wild Child, Stormbreaker, I am number four, In Time, Magic Mike en is straks ook te zien in Endless Love!

19. Wat is je favoriete kleur?
Dit vind ik ook zo een moeilijke vraag; er zijn zo veel mooie kleuren! Ik kies nu voor: bruin, turquoise, bordeaux rood en appeltjes groen.

20. Harde of zachte muziek?
Alleen als ik me écht moet concentreren staat mijn muziek zacht. Verder staat het het liefst kneiter hard, heerlijk!

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik stel eigenlijk altijd mijn verdriet uit tot in de avond. Dan praat ik met mijn moeder er over, of ik ga in bed liggen en met vrienden praten. Praten is echt een wondermiddel voor verdriet, en anders wel slapen. (geen grapje!)

22. Hoe lang douche je?
Deze is een beeeetje beschamend. Ik douche écht minimaal een half uur, maar ik kan ook een uur onder de douche staan. Mijn haar heeft zo zijn verzorging nodig. Wil ik er nog meer bij doen (zoals scheren bijvoorbeeld) dan douche ik een stukje langer.

23. Hoe lang doe je er over om je klaar te maken in de ochtend?
Drie kwartier! 

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja, helaas. Het duurde niet lang, maar het was wel heftig.

25. Wat is een turn-on?
Stralende ogen, stralende uitstraling, stralende lach. En een lippiercing, dat vind ik heel aantrekkelijk!

26. Wat vind je een afknapper? 
Een kledingstijl die niet bij mij past. Arrogantie en een dwingende ondertoon ook.

27. Wat is de reden dat je een Youtube kanaal bent gestart?
Ik zag iedereen vloggen, en ik wilde dat ook wel eens proberen. Ik ben mijn blog trouwens gestart als extra hobby en uit pure nieuwsgierigheid.

28. Heb je angsten?
Ja, teveel.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gebracht?
Dat ik iemand verkeerd had ingeschat.


30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gister, tegen mijn beste vriendin.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je Youtube kanaal?
Dat is mijn naam + mijn tweede naam. Alleen heb ik mijn tweede naam anders geschreven dan hoort, haha.

32. Wat is het laatste boek dat je heb gelezen?
Eric of het klein insectenboek. Aangezien ik dit voor school moet lezen. Het is absoluut geen aanrader.

33. Wat is de laatste serie die je heb gezien?
Geordie Shore. Ik blijf dat een enorm leuk programma vinden om te kijken, en ik volg het dan al vanaf het begin.

34. Wat is de laatste persoon waarmee je heb gepraat? 
Het laatst op social media waren dat: Nick, Matthijs, Darian, Yolanda en Madelief. In het echt tegen mijn mensendieck persoon.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht heb gestuurd?
Nick en Matthijs zijn collega's van me, en hele lieve vrienden. Darian ken ik niet zo lang, maar ik vind dat hem toch ook als vriend mag benoemen, ik kan enorm goed en leuk met hem praten. Madelief is mijn beste vriendinnetje en Yolanda is mijn tante.

36. Wat is je favoriete eten?
Pannekoeken, for sure. Verder ben ik ook fan van pizza, wraps en spaghetti taco's.

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Naar Londen. En daar ga ik deze zomervakantie met scouting heen!


38. De laatste plaats waar je was?
Haarlem.

39. Heb je een crush?
Ja.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand heb gekust?
Tellen verjaardagszoenen? Dat was afgelopen zondag namelijk.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik word zo nu en dan beledigd in gesprekken, maar dan als grapje. Dat vind ik niet erg, dat is een deel van mijn eigen humor. Verder voel ik me niet zo snel écht beledigd eigenlijk. Behalve dan als je je anders naar mij voordoet, dan vraag ik me af of het aan mij zou liggen. Dat ik het waard zou zijn om dat te flikken en waarom ik het niet eerder zag. Gelukkig zijn dat soort situaties ook allemaal al verleden tijd.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Appel of citroen. Oh, of sinaasappel. Ik hou gewoon van snoepjes, haha.

43. Welke instrumenten bespeel je?
Ik speelde viool, en nu vooral mijn stembanden haha. Verder lijkt het me enorm gaaf om gitaar te kunnen spelen. Ik kan helemaal wegdromen bij gitaar muziek. En ik kan wegsmelten bij een leuke jongen die gitaar speelt....

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn sieraden die ik elke dag om heb. Mijn ketting van mijn overgroot oma en mijn armband van mijn opa.

45. Wat is de laatste sport die je heb gedaan?
Fietsen, haha.

46. Wat is het laatste liedje dat je heb meegezongen?
Ik zing de hele tijd door. Er staat nu Imagine Dragons op. Dus ik gok op Bleeding out van hen.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heel raar, maar ik vraag vaak meteen hoe lang iemand is als ik diegene zie of net ken. Ik ben zelf aan de kleine kant en als zij enorm groot zijn valt dat mij op. Ze vertellen het me altijd. Het is een wat rare openingszin, maar hij doet het goed hoor.

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik gebruik hem enorm vaak! Mensen staan me in eerste instantie raar aan te kijken en lachen me uit. Totdat ze er achter komen dat ik het echt serieus uit interesse vraag.

49. Wat is de laatste keer dat je heb gechillt?
Vrijdag op scouting!

50. Aan wie geef je deze tag door?
Aan madelief en eline als ze dit artikel ooit lezen ;). Verder aan iedereen die hem wil overnemen!

Deze tag is wat mij betreft te snel voorbij. Ook al zijn het echt 50 vragen, ze waren veel te leuk om te beantwoorden. Als jij deze tag ook wil doen, ga vooral je gang! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer ietsje meer over mij te weten.

Liefs, Manon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.