18 maart 2014

mooie foto's zonder spiegelreflex camera


Een tijd geleden geloofde ik er nog heilig in dat echt mooie foto's alleen met een spiegelreflex camera konden worden gemaakt. En ik denk dat er nog veel meer mensen die dat geloven. Niets is minder waar! Met een simpele digitale camera kunnen ook enorm mooie foto's worden gemaakt.


Een mooie foto draait namelijk niet alleen om hoe goed een camera kan worden ingesteld. Het draait -naar mijn idee- om de compositie, licht inval, het voorwerp zelf etc. etc. Er zijn heel veel aspecten die een mooie foto maken, en ja! dat kan ook zonder spiegelreflex. :)

Ik heb een aantal mooie foto's (naar mijn idee) kunnen produceren met mijn digitale cameraatje. Dit is het bewijs dat je geen SRC nodig heb voor goede foto's!


Foto's zijn gemaakt in de Burgers' Zoo in Arnhem, in Barcelona en in het zuiden van Frankrijk.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.