10 maart 2014

Column: De kracht van de zon

Afkomstig van mijn instagram
Wakker worden met een zonnetje wat schijnt in je kamer. Heerlijk. Lekker rustig wakker worden -wat ik kan op een maandagmorgen!- en alsnog kei moe aan het ontbijt zitten. Zoals je kan opmaken uit deze zin, had ik niet zo heel veel zin in deze dag. Het blijft een maandag, het blijft een dag waarop ik naar school moet, het blijft een dag waarop ik dingen moet doen. Ik koos voor een make-up look waarbij ik er heel naturel uitzie. Zo min mogelijk make-up op mijn gezicht, dat paste wel bij zo een heerlijke zonnige dag. Wat er nog meer bij past? Felle lippen!

Vandaag had ik lekker mijn high-waisted broek aan (te zien in deze outfitpost), met daarop een mouwloos rood blousje van de H&M. Verder koos ik voor slippers. Verklaar me maar voor gek, but I loved it
Ik had het idee dat mijn naturelle look een beetje om kleur schreeuwde. Een ooglook maken wilde ik niet, 'te veel moeite'. Felle lipstick, daar had ik wel weer eens zin in. Ik koos voor een oud-rode maar felle kleur. 

Ik kreeg er gelijk energie van en ik ging lekker in de voortuin zitten, ontbijten en genieten van de zon. Verder ging ik alvast huiswerk maken, ik had toch alle tijd! De zon en zijn kleuren -want ja, licht bevat alle kleuren!- inspireren mij om van alles te ondernemen, en dat miste ik een beetje de afgelopen tijd. Ik krijg zin in avontuur en ik krijg zin om er op uit te gaan. Helaas blijft daar school waar ik kneiterhard voor moet werken, maar dan wel in de zon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.