25 maart 2014

Collective beauty haul

De laatste tijd heb ik weer heel veel producten gekocht op beauty gebied. Serieus, alles was op! Of gewoon aan een beter product toe. Ik heb meerdere keren geshopt, en dat nu voor jullie bij elkaar geraapt. Het zijn wat producten, maar ik hoop dat het leuk is om te zien.

Allereerst had ik deze twee producten gekocht: een liquid eyeliner en een bronzer. Allebei van essence. Bovenaan dit artikel zag je al de eyeliner. Ik bleef maar in de eyelinerpens hangen, en die gaan zo snel op! Nu besloot ik op aanraden van uniquestyle.nl, een liquid liner te kopen. Deze gaat zo makkelijk over je ooglid heen en is meteen intens zwart. Wel vind ik het jammer dat hij heel erg opdroogt en vast zit aan je ooglid, waarna het aan het eind van de dag afbrokkelt. Alsnog beter dat de pen! 

De liquid eyeliner was 2,95 euro.

Verder kocht ik een bronzer. Aangezien mijn enige bronzer een veel te oranje is. Deze bronzer beloofd perfect voor blondines te zijn, met een beetje glitter alsof je sunkissed bent. Ik kan zeggen dat hij enorm subtiel is. Naar mijn mening iets te, maar ondanks dat doet hij wat hij beloofd en accentueert het wel mijn jukbeenderen. Verder is hij vrij matt. Ik ben blij.

De bronzer was 2,99 euro.

 
Het kon niet anders, dan dat er lush in mijn shoplog voorbij kwam. Ik zat al heel lang te twijfelen over deze lipscrub. Hij werd zo erg aangeraden, dat ik hem heb geprobeerd in de winkel en was verkocht. Hij scrubt alle velletjes van je lippen af en laat je lippen goed doorbloed achter, mooi!

Dit is de substantie van de lipscrub. Suiker! Het is dan ook eetbaar, en kan gewoon van de lippen worden afgelikt. Het smaakt naar suiker en aardbeien milkshake. Omnom.

De lipscrub was 8,95 euro.

Als laatst heb ik mijn allereerste bezoekje aan de Flormar gebracht. En wat werd ik daar goed geholpen; er werd me van alles geadviseerd en de producten waar ik in geïnteresseerd was, werden bij mij opgebracht en kon ik zo goed bekijken. En alles werd goed uitgelegd. Ik was 'opzoek' naar een goede blush en bracht ook meteen naar voren dat ik maar geen lichte foundation kon vinden. Waar kom ik mee thuis, jawel, een blush en een goede foundation!

Ik heb me heel lang verzet tegen foundations, maar zag toen wat het kan betekenen voor je gezicht. Ik heb de laatste tijd zo een rood gezicht, dat er niet tegenop te gaan is met concealer. Daarbij komt foundation gewoon natuurlijker over dan concealer, ook al is dat natuurlijk niet zo. 
Deze foundation is eindelijk wél goed in mijn kleur, ik heb de lichtste 'light pink'. Hij is wat gelig en wordt in combinatie met mijn rode huid gewoon wat rozig. Mijn kleur! Je heb absoluut niet veel nodig om te dekken, en de foundation kan gewoon worden opgebouwd -dus je hoeft dan niet een dikkere laag aan te brengen-. Ideaal, ik ben enorm enthousiast en heel blij met mijn goede foundation. Het mag dan ook wel voor de prijs. Maar hij is het dubbel en dwars waard. 

De foundation was 12.95 euro

Ook werd ik geadviseerd om een lichte, wat oranje blush te nemen. Oranje in combinatie met blauwe ogen, maken je ogen nog blauwer. En oranje/perzik staat enorm fris en kan het hele jaar door worden gedragen. Het sluit goed aan op mijn wangkleur en staat heel mooi. Wel is de blush heel gepigmenteerd, wat even wennen is voor mij. Iets om rekening mee te houden, maar hij is dan wel heel zuinig natuurlijk. 

De blush was 7,95 euro

Ik ben enorm blij met al mijn aankoopjes, en ik ben weer even voorzien (moet ook wel, maar nu moet ik weer even wachten tot ik mijn loon weer binnen heb, haha). Ik ben heeeeeel enthousiast. Wat vind jij van mijn aankopen?

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.