12 maart 2014

nieuwe pagina: DZP


Nieuwe pagina? Nieuwe pagina? Jep. Ik zal verklappen dat pagina's mijn tabbladen zijn die onder mijn 'logo' te vinden zijn. Er staat zoal 'home', 'about', 'turnitintopositivity', 'contact', 'outfits' en nu ook 'day zero project'. Ik ben er uit en ga mij ook wagen aan het Day Zero Project. Dit project houdt in dat ik in 1001 dagen vanaf nu, 101 doelen wil behalen. Ik begin dus vandaag, en zal ook pas in december 2016 klaar zijn. Dat vind ik fijn! Zo kan ik af en toe terug vallen op het project en hoef ik er voor mijn gevoel niet elke dag mee bezig te zijn.

Voor dit project heb ik nu 97 doelen opgezet -ik moet er dus nog een paar-. Deze doelen zijn te vergelijken met de doelen op een bucketlist, alleen zijn deze doelen wat meer haalbaar, dat is de bedoeling. Het zijn dingen die je graag wil doen voor die 1001 dagen zijn afgelopen. Logisch.
Deze lijst is voor mij een goede reminder wat ik nog wil doen, en ook een leuke lijst van de dingen die ik heb gedaan.

Ik ben erg enthousiast! Al vraag ik me ook af hoe dit zich gaat vormen. We zullen het zien.
Jullie zullen in ieder geval af en toe wat voorbij zien komen hier over. Ik ga namelijk zo nu en dan over een doel bloggen (dat is een doel), en ik update jullie elke maand (ook een doel). Zo komt er sowieso wat op mijn blog. :)

Laat me weten of ik je heb aangestoken met het Day Zero Project - virus, en laat me weten welke doelen jij het leukst vind van jouw of mijn lijst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.