22 maart 2014

Help: playsuits

Ally Denim Playsuit, House Of Ellouise! Homemade Flower Garland, Rubi Heels!! - Je vis pour des guirlandes de fleurs - Ellouise  B
Zijn jullie bekend met playsuits? Dit kledingstuk is al een tijdje aanwezig in de mode industrie en voornamelijk geliefd bij bekende mensen. Zelf zie ik niet zo veel mensen lopen in playsuits eigenlijk. Playsuits zijn een kledingstuk wat een shirt + broek in een is. Het heeft een topje en een broekje, meestal zit de playsuit strak om de heupen of taille en heeft het wijde pijpjes. Althans, dat is hoe ik het in mijn hoofd heb en hoe ik mijn playsuit wil hebben.
Zelf lijkt een playsuit me enorm tof. Maar er zijn zo veel dingen om over na te denken. Het voornamelijkste is of ik een playsuit überhaupt wel zou kunnen hebben. Ik ben zelf vrij klein en daardoor ben ik bang dat het hele idee wegvalt. Het model kan een enorme flop worden.
Daar tegenover staat natuurlijk dat het misschien juist wel heel veel voor mijn figuur kan doen! Ik heb een hele smalle taille, en die accentueer je juist met een playsuit, als ik het goed zeg.

Playsuit zijn ook niet zo goed verkrijgbaar. Ik heb ze in ieder geval nooit ergens in een winkel zien hangen! Als ik ze tegenkom zal ik zeker even een passen. Maar ik zal voornamelijk twijfelen.

Ter inspiratie voor mijzelf (en misschien voor jullie ook!) heb ik een paar outfits opgezocht waarin een playsuit wordt gedragen. Het zijn outfits waarin de playsuit de outfit is! Ik vind het mooi als dat het hoofdbestandsdeel is van de outfit. 

Missguided Spike Fedora Hat, Zerouv Circle Sunglasses, Miss Selfridge Floral Playsuit, Dr. Martens Dr - La Braderie De Lille - Day 1 - Kavita D
Love Playsuit, Zara Boots, Zerouv Sunglasses - Clouds Filled With Stars - Mafalda Castro
Volcom Playsuit, Boy London Snapback Cap, Ebay Double Platform Stud Creepers - Slow down the song - Kavita D
Armani Exchange Floral Playsuit, Del Gatto Heels - Flower Power - Camille Sioco
New Look Playsuit, Zara Heels, H&M Blazer, Oasap Spike Bracelet - Playsuit - Ola W
Pull & Bear Playsuit - Rustic  - Eleftheria L
Zara Jacket, New Yorker Playsuit, @ Wedges - High-walking in playsuit - Patrycja R

Zoals je kan zien is het model van een playsuit erg vrouwelijk! Misschien wel iets te vrouwelijk voor mij of iets te buiten mijn stijl. Ik weet het niet helemaal goed. Zijn er meerderen die hiermee zitten? 
Ik vond het in ieder geval leuk om even de foto's op te zoeken. Ik heb veel dezelfde foto's gekozen, en zo is hoe ik mijn playsuit wil hebben. Maar men, hoe ga ik er ooit zo een tegenkomen met een goede pasvorm. Ik wil er best wel graag een, maar ben bang dat het niet bij mij past of niet de goede vorm is voor mijn lichaam! Groot dilemma.

Wat denken jullie? Heeft er iemand tips? Ik heb hulp nodig!
Misschien is er wel iemand met goede combineer tips of iemand die weet waar deze playsuits te koop zijn. Dit is eigenlijk een artikel om jullie hulp gewoon te vragen. Ik twijfel, maar wil graag de stap zetten, alleen weet ik dus niet hoe!


Bron foto's: Look Book

1 opmerking:

  1. Ik heb wel eens een playsuit gepast, maar het moet bij je lichaam passen. Ik ben vrij klein en mijn bovenlichaam is langer dan dat mijn benen zijn waardoor het kruis van het pakje op de compleet verkeerde plek hing.. Niet charmant. Je moet maar net die ene vinden met de goede pasvorm.. Maar, ze zijn zeker heel gaaf en ik wil er nog steeds een hebben! Gewoon niet naar zoeken :P

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.