26 januari 2014

Een shoplog in foto's (Lush, BodyShop en H&M)


Veel te lang had ik al niet meer geshopt. Ik kocht af en toe iets leuks of ik ging gericht kijken naar iets in de stad. "Ja, ik heb nog ... nodig, ga je even mee?" en na een uurtje zit je weer thuis. Ook had ik mijn vriendinnetje madelief (ook met een eigen blog) veel te lang niet meer gezien en was het nog veel langer geleden dat ik samen met haar heb geshopt. Tijd voor verandering dus! Gister zijn we gezellig samen de stad in gegaan. En met de mega sale is dat niet héél goed voor je portemonnee. Toch heb ik het meest búiten de sale gekocht, haha.

Allereerst zijn we de lush binnengestapt -of binnengerend, hoe je het bekijkt-. Het bleek dat het een speciale dag was en je een gezichtsbehandeling kon laten doen, leuk! Maar wij hadden beide geen zin om weer een hele make-up look op te bouwen als alles er vanaf was. Het was wel echt héél druk en er stonden in deze redelijk kleine winkel wel 4/5 medewerkers en je werd dan ook goed geholpen!

Ik was er al vrij snel uit dat ik deze showergel wilde meenemen, en ik was helemaal overtuigd na te ruiken hoe het was als je hem met water zou gebruiken. De geur veranderd, en wordt nog lekkerder! Herkennen jullie hem trouwens nog uit een vorig artikel? Deze komt van de valentijnscollectie en heet 'Prince Charming'. De verkoopsters hadden het erover dat het over de toonbank vliegt en al een paar keer is uitverkocht. Logisch met de geur die heerlijk naar granaatappel ruikt! Heel fris en toch is het onder de douche een vrij rustige geur nog. Het schijnt zelfs dat deze showergel dode huidscellen verwijdert!
Vol marshmallow kruid, vanille en verse granaatappelsap. Deze charmeur bezorgt je knikkende knieën. Neem hem mee onder de douche en je bent voorgoed verkocht.

Ik heb de kleinste versie meegenomen van ongeveer 10 ml voor 7,95 euro.

Ook wilde ik heel graag nog een bathbomb/bruisbal kopen, aangezien mijn collectie hiervan heel erg aan het slinken is. Ik wilde niet weer een zoete, en nadat een verkoopster een box liet zien waar deze inzat wilde ik wel even kijken wat dit was. 

Zoals je heel misschien al kon lezen is dit de bruisbal genaamd Big Blue. Het bevat zeewier en zeezout en het schijnt dat dit een hele zee veroorzaakt in je bad haha. Het water wordt puur blauw. Ook schijnt het rustgevend te zijn door nog een ander middel erin, en is ook dit verzorgend!

Deze bathballistic kostte 5,55 euro.

Bij de lush hadden ze geen sale. Maar bij de BodyShop wel, het liep zelfs op naar 70% korting! Dat konden we natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan, aangezien de BodyShop een heerlijke winkel is, maar meestal toch ook vrij prijzig is.

Vrij snel spotte ik deze lipbutter. Hij was heel ver afgeprijsd. 1,50 euro voor een lipbutter! Ik heb trouwens geen idee wat de prijs eerst was. Maar: 1,50 euro! Ik wilde heel lang al een lipbalm van TBS, maar vond het altijd te prijzig (rond de 5/6/7 euro geloof ik). Nu heb ik er dan eindelijk een gekocht en ik heb de perzik variant meegenomen. Wat ben ik trouwens blij dat het een lipbutter is, zeg. Mijn lippen vervellen heel erg met deze kou en het mooie van dit product is dat het een dikke lipbalm is, maar het wordt niet vetter. Dankje BodyShop, jullie redden mijn lippen hiermee!

Toen ik verder ging kijken zag ik zó veel showergels. Ik kreeg een beetje de sale-gekte en ik moest en zou een showergel meenemen. Ik zag helaas alleen maar grote varianten; zo vaak gebruik ik showergel niet, en ik had er al één bij de lush vandaan meegenomen. Op het laatst kwam ik deze schattige showergels tegen. In de geuren Ginger Sparkle en Cranberry Joy. De eerste ruikt -volgens mij vader, een echte kenner- écht naar ginger bread. Ze zijn allebei heel zoet en laten de rest van de dag en heerlijke geur na op je huid.

Deze showergels waren per stuk 2,10 euro (!)

Hierna zijn we gezellig naar een koffiebar gegaan met jummy koffie! Madelief en ik namen allebei een latte machiato met slagroom en karamel en ik nam er nog een chocolate chipcookie bij. Hier zie je ook de tassen erbij die trots op tafel stonden, hihi. We hadden hierna nog een uur en wilde sowieso nog naar de H&M (big ass sale), een kijkje nemen bij de nieuwe douglas en Madelief wilde nog naar een schoenenwinkel. 


We stonden alleen héél lang in de H&M, omdat als wij kleding gaan shoppen ook álles gaan aan proberen. Ik kwam thuis met twee truitjes. Van die tussendoor vestjes.

Deze vind ik het leukst! Een printje, eindelijk! Door de vorm en juist door de kleur + motief oogt het heel gezellig. Hij zit goed en is niet al te warm -ik heb het namelijk áltijd warm-, Verder is het een baggy model en valt het dus wat losser, wat heerlijk comfortabel zit.

Deze trui was 10 euro.

Op het laatste moment nam ik deze ook nog mee. Eigenlijk is deze trui veel te groot voor me, aangezien hij er niet meer in mijn maat was. Ik wilde hem alleen perse in deze kleur, en nam daardoor de maat maar voor lief. het is een heerlijke slobbertrui die goed valt te combineren. Lekker baggy. Hier zitten trouwens geen vormen in, deze is namelijk van de mannenafdeling, haha! Ook is deze ietsje warmer dan de vorige.

Ook deze trui is 10 euro

Zelf ben ik ssssssuper blij met mijn aankoopjes en ik vertrok dan ook helemaal voldaan uit de stad. Madelief ook ;). Wat vind jij van mijn aankopen?

Liefs, Manon






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.