14 januari 2014

Hoe begin je aan iets (en maak je het ook weer af)? + outfit challenge!

credits voor Madelief, die deze foto nam, vorig jaar in Arnhem

Voor deze keer laat ik mezelf met mijn gedachten even helemaal gaan. Wat ik hier vertel zijn dus vooral ideeën en hoeven ook helemaal niet worden uitgevoerd. Wees dus niet bang dat ik drastisch het roer om ga gooien of iets dergelijks. Hopelijk willen jullie mij feedback geven, vertellen hoe jullie erover denken. Ik zit namelijk een beetje in twee strijd. En wel hierom:

Ik vind het moeilijk. Wat vind ik moeilijk? Dat weet ik zelf ook niet heel goed. Mijn blog is zo ongeveer mijn kindje -slijm slijm, maar het voelt zo!-, ik kan er alles mee wat ik wil en het is écht van mij. Ik kan me erin los laten gaan en ik kan het vormen zoals ik wil. Misschien is dit wel de valkuil. Ik weet niet zo goed welke kant ik op wil met mijn blog. En dat is -kan ik je vertellen- heel frustrerend. Ik wil schrijven over alles wat ik meemaak, en hoe ik alles zie. Oke, dat kan ik in welk genre dan ook. Maar (!), ik wil graag over een vast onderwerp schrijven. En dit kan ik blijkbaar niet of nauwelijks.



Laatst heb ik het roer al omgegooid en ben ik voor de life- en mindstyle gegaan. Hier ben ik nog steeds blij mee, hoor. Dit past namelijk heel goed bij me. En het liefst inspireer ik zo veel mogelijk mensen. Maar wat is er dan aan de hand? Ik weet niet zo goed welke kanten ik op kan gaan met de mindstyle, het is lastig om daarover te schrijven terwijl ik in het dagelijkse leven daar veel minder mee bezig ben dan eerst. Daarbij heb ik nog zo veel andere interesses. Ik ben erg fan van beauty. Maar zelf kan ik dat niet aan jullie vertellen. Dat weet ik: ik ga geen beauty blog van mijn blog maken. Maar wat ik ook heel leuk vind is mijn stijl ontwikkelen!
verjaardag in 2012! Het jurkje begin ik weer steeds leuker te vinden!
Als ik kijk naar de blog van Suzanne  dan raak ik bijna jaloers op haar blog! En waarom, ik heb geen idee. Ze is geïnteresseerd in de mode en weet precies wat ze kan combineren. En hoe ze dit op haar blog zet. Ik vind dat heel interessant en ook heel leuk. Alleen maak ik nooit foto's van mijn outfits, omdat ik ze simpelweg te makkelijk en niet interessant vind om met andere te delen. Maar oh my, ik vind al die mode breinspinsels zo leuk. Het is ongeveer een droom voor me om een mode en fashion blog te hebben, maar ik ben bang om het te beginnen. Ja, jullie lezen het goed, bang. En waarvoor weet ik ook niet.

In Barcelona, vakantie in 2012


Ik wil niet weer drastisch mijn blog omgooien, want straks wil ik weer terug naar het oude en kan ik weer alles veranderen.
Maar misschien kan ik toch een beetje  mode en fashion toevoegen? Wat vinden jullie?

Verder ben ik creatief en wil ik graag meer de creatieve kant op. Misschien kan ik dat meer met jullie delen. Dan wordt een heel creatieve blog!


Wat mij vooral tegen zit is dat het allemaal zo duidelijk is - waarover je kan schrijven - als je een beauty of fashion blog heb. Ik wil de mensen die zo een blog beheren niet aanvallen, zeker niet. Maar voor de rest zijn geen voorschriften waarover je kan schrijven met andere blogs. En zelf vind ik andere blogs ook minder interessant.

Ik ga nog even verder bazelen en brainstormen. Verder zien jullie de veranderingen -als die er komen- vanzelf. Maar toch wil ik van jullie nog weten:

Wat vinden jullie leuk om te lezen: Een creatieve blog, een mindstyle blog, een lifestyle blog, een fotografie blog, een fashion & mode blog of een beautyblog ? En wat vinden jullie het meest bij mij passen?
Kerst vieren op scouting, een jaar geleden
Voor ik het vergeet!
Omdat ik mode bewuster wil zijn -op mijn blog, maar ook in het leven zelf-, heb ik een challenge voor mezelf opgezet. Ik wil namelijk elke week minimaal 1 outfit foto gemaakt hebben. Dit doe ik minimaal een maand -en ik begin volgende week al!- en daarna zie ik wel verder of ik het leuk vind en blijf doen. Het liefst wil ik een beetje spannende outfitfoto's creëren in mijn stijl. Ik ben benieuwd of het lukt, aangezien ik nooit zelf foto's kan maken en ik eigenlijk alleen mijn broertje heb om de foto's te maken haha. Maar jullie zullen het zien! Misschien creëer ik op die manier een grotere liefde voor fashion en mode, en wie weet wat daardoor zal gebeuren.

Vergeet niet te reageren <3
Liefs, Manon


1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.