22 januari 2014

She was a skatergirl, she said see you later girl...









Bam! Mijn eerste outfitpost is een feit! En wat is het leuk geworden, al zeg ik het zelf. Ik heb op de dag dat ik een feestje gaf, het hele clubje al eerder uitgenodigd. We gingen eerst boodschapjes doen en erna gingen we mijn outfit fotograferen. Wat is dat raar voor het eerst!

Maar wat ben ik verliefd geworden op deze outfit. Het shirt droeg ik nauwelijks meer omdat ik het te licht voor mijn huid vond. En ik dacht dat het te oma-achtig werd. Ik zie er niets meer van terug hihi. Het leuke vind ik dat er twee printjes in voorkomen! Een vriendin van me zei dat ik het eerst zonder de sjaal moest proberen -dan staat het ook leuk-, maar met sjaal vind ik het stiekem veel leuker, en zij ook!

En trouwens, nee ik heb geen blote benen! Ik heb een huidskleurige panty aan. Het was niet eens super koud. Ik dacht dat ik mijn benen wat lelijk zou vinden, zo met een kort broekje, maar ik vind het meevallen! En over de schoenen: Ik ben zo verliefd op ze! Ze passen precies bij me. Al met al vind ik het een geslaagde outfit!

Liefs, Manon

Zwarte jas - Anna Moda
Rode sjaal - van een vriendin
Adelaar shirt - Best Kept Secret
Kort broekje - onbekend
Huidskleurige panty - Hema
Bruine boots - Van Haren

These pictures where taken by Eline Hoenderdos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.