24 januari 2014

Instagram Tag

Op dit moment is dit mijn meest recente foto. Een selfie!

Voorheen postte ik vrij veel tags, maar de laatste tijd zakte dat in. Niet erg! Ik vind andere artikels gewoon een stukje leuker om te maken. Maar een tag zo nu en dan is niet erg. Als je er een kan vinden dan. Ik kwam geen leuke tags meer tegen totdat ik opzoek was naar leuke fashionblogs -en een leuke nederlandse heb gevonden- en een instagram tag tegenkwam. Dat is iets voor mij! Misschien weten sommigen het nog niet, maar ik ben vrij actief op instagram en het is dan ook mijn favoriete app. Dus het leek me leuk om een tag te doen hierover!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is sinds een tijdje @manonnnnn_  (volg me!), eerder was het mylifeasmanonx maar omdat ik mijn blognaam veranderde wilde ik ook een andere naam. Ik koos voor iets wat dichterbij mij stond en kwam op mijn naam uit, verlengd met 4 extra n'en en een lage streep. Ik vond het er wel leuk uitzien ;).

Hoeveel post je gemiddeld?
Ik post nu de ene dag niets en de andere dag zomaar 2/3 foto's haha. De ene dag heb ik niets om te delen en de andere dag opeens heel veel. Voorheen postte ik elke dag, maar dat kan ik nu niet meer, hoor.

Laat je favoriete Instagramfoto zien.
Deze vond ik moeilijk. Ik kwam er achter dat ik niet eens bij al mijn foto's kan van instagram (heel fijn..), maar deze zat er gelukkig nog ergens tussen! Dit is met de wensdag van een vriendin waar ik aan mocht deelnemen. We hadden een paintfight, hoe leuk!

Ook blijf ik deze foto heel leuk vinden. Ik weet niet precies waarom. Het heeft iets schattigs over zich en is afkomstig uit het kampfoto-album! 

Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Dat is toch echt deze! Een hele mooie foto van mijzelf haha. Ik had lekker mijn haar in een knot en ik had donkerrode lippenstift op. In zwart wit kwam het er zo mooi uit -in kleur ook, maar zwart wit... heeft iets-. Deze foto heeft maarliefst 32 likes, wat voor mijn doen vrij veel is haha.


Hij wordt trouwens op de voet gevolgd door deze foto van toen ik mijn eerste rijles had! Deze foto heeft 30 likes.

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik gebruik eigenlijk vrij weinig in combinatie. De enige app die ik gebruik is 'crop and square' -laat me altijd een beetje denken aan het liedje van One Republic: Stop and Stare- met deze app kan ik witte vlakken toevoegen, zodat ik wel de hele foto kan laten zien en het toch een vierkant blijft, waar instagram heel blij mee is.

Welke celebrities volg je?
Ik volg er vrij veel! Ik volg allerlei bloggers en youtubers namelijk. Ik zal ze onderverdelen in Nederlands, Britse en Amerikaanse. Ook volg ik popsterren haha. Hier komen ze (bereid je voor):
Harry Styles (one direction), Kian Lawly (Amerikaanse Youtuber), Troye Sivan (Amerikaanse Youtuber), Alfie Deyes (Britse Youtuber), Alwin Ritstier (Nederlandse Youtuber), Caspar Lee (Britse Youtuber), Connor Franta (Amerikaanse Youtuber), Dan Howell (Britse Youtuber), Dylan Haegens (Nederlandse Youtuber), Ellie James (Youtuber -ik weet niet waar ze vandaan komt-), Maaike -van entirelynails- (Nederlandse blogger), Finn Harries (Britse Youtuber), Jack Harries (Britse Youtuber), JC Caylen (Amerikaans Youtuber), Jim Chapman (Britse Youtuber), Joe Sugg (Britse Youtuber), Ko Zandvliet (Nederlandse acteur van onderandere de film Razend + speelt in een band), Leroy Sanchez (coverartist on Youtube), Louis Cole (Youtuber), Marcus Butler (Britse Youtuber), Niall Horan (one direction), Nils Verkooijen (Nederlandse acteur van onderandere de film spijt), Mert (Nederlandse Youtuber), Ruth Crilly (Britse blogger + Youtuber), Sanne (Nederlandse Youtuber & was blogger), Saske de Schepper (Nederlandse blogger + Youtuber), Louise (Britse Youtuber + blogger), Suzanne (Nederlandse blogger), Tanya Burr (Britse Youtuber + blogger), Teske de Schepper (Nederlandse blogger + Youtuber), Vera Tucker (Nederlandse blogger + Youtuber), Zoe Sugg (Britse Youtuber + blogger). 
-Jullie willen niet weten hoe lang ik hiermee bezig ben geweest, haha.- het zijn in totaal 32 personen.
Met teske!
Hier een foto van Teske en mij op de wensdag!

Welk instagramfilter gebruik je het meest?
Dat moet haast wel Valencia zijn, op twee zal wel Brannan staan of een van de twee zwart-wit effecten. Die zijn ook heel leuk!

Welke hashtags gebruik je het meest?
Eigenlijk ben ik zwaar tegen hashtags, maar ik denk dat het toch iets van #friends #party #fun of iets dergelijks moet zijn. En anders kan het nog #fashion zijn haha!

Laat je laatste instavideo zien.
Haha, dat is een filmpje van op scouting, waarbij het laat was en we in de keuken de boel op stelten zette. Het was erg gezellig!

Welke dierenaccounts volg je?
Dit is heel persoonlijk denk ik, want ik volg helemaal geen dierenaccounts. Ik volg dus vooral bekende mensen en mijn vrienden.

Welke (grote) bedrijven volg je?
Ook dit zijn er niet zo veel. Ik volg namelijk Best Kept Secret (een kledingwinkel in haarlem) en ik volg Lush Cosmetics.

Hopelijk vonden jullie het een leuke tag! Ik in ieder geval wel. Het is oorspronkelijk bedacht door een beautyblogger, maar tags zijn om te worden doorgegeven. Dus ook hierbij: neem de tag gerust over voor jouw eigen blog of youtube kanaal! Spread the world!

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.