25 april 2014

Festival tijd!

Second Hand Hat, Vila Shirt, Vagabond Boots, Second Hand Bag - Festival look 3 - Mona Lisa R.
Dat het lente is weten we allemaal. Dat het festivalseizoen weer bijna begint, ook! Waar ik woon wordt het festivalseizoen altijd afgetrapt met bevrijdingspop op 5 mei. En hoe kan het ook anders dat ik hier zelf ook heen ga! Hopelijk is het deze dag een beetje warm, want dan kan ik tenminste een kort broekje aan. Wel ben ik nog heel erg aan het twijfelen wat ik voor de rest aantrek. Wat is fijn om aan te hebben, niet te warm, niet te koud, kan tegen de dancemoves etc. etc. Ik heb weer eens outfits opgezocht, en heb er een paar uitgezocht ter inspiratie. Gewoon, omdat ik dat altijd het leukst vind om te lezen op andere blogs en je er altijd wel wat aan heb.

Drop Dead Clothing Denim Vest, Zara Hamsa Bracelet, Carrooco Skull Bracelet - Festival feeling - Rebekah Wing
Dit was de eerste outfit die ik vond, en ik werd verliefd. Alles klopt hier, vind ik. Het jurkje zit waarschijnlijk enorm comfortabel en is van redelijke lengte. In ieder geval ook niet te warm. En het blousje! Ik vind hem zo vet. Ik vind het ook iets heel leuks voor een festival. De schoenen zijn wat minder netjes dan het jurkje, en ook heel comfortabel voor een festival! Gecombineerd met het hoedje heb je een hele schattige maar edgy outfit.

Total Look - Summer memories - Kate Pe.
Mag ik ook rood haar? Hier zie je meteen hoe, bam, vet dat staat. De bloemenkrans steekt er heel mooi bij af, en ik vind m ook heel mooi: groot maar toch niet grof. Ook hierbij een jurkje met vestje en makkelijke, platte schoenen.

H&M Top, Jeffrey Campbell Shoes - My festival look - Kate Pe.
Hier ook weer het rode haar. Ik stop al. Wat ik heel grappig vind is dat deze dame een pet met bloemenkrans combineert, ik weet alleen nog niet wat ik ervan vind. Wel weet ik nu ook dat een pet goed staat als hoofddeksel. Ik wil wel echt iets op of om mijn hoofd namelijk.

Forever 21 Top, Thrifted Hight Waisted Shorts, Sissia Purse, Boots - "And I'm America's Sweetheart, cute delicious sweet tart." - Michaela Metesová
Dit is hoe ik er zo zou bij lopen. Een heerlijke croptop met een hoge, korte broek. Dit straalt festival uit.

Asos Hat, Portmans Top, Oasap Jeans - Festival Look #2 - Isabella W
Maar wat als het nu niet zo lekker weer wordt? Deze meid heeft daar een antwoord voor! Lekkere losse broek met een tof los shirt die je makkelijk kan opstropen. Gecombineerd met stoere boots en een nette floppy hat! 
FESTIVAL FEVER - Panda O.
Hier vond ik de combinatie vooral heel leuk. De rok lijkt me trouwens ook het meest comfortabele ever. Geen zorgen, toch luchtig en heel leuk. Verder is dit gecombineerd met een bandeau denk ik, dit zou ik niet zo snel doen, dan ben ik bang dat ik het koud krijg haha. Wel krijg ik door dat een vestje meenemen niet zo een slecht idee is, als het warm is kan het uit, is het koud dan kan het weer aan. Ook val ik op de bloemenkransen denk ik, maar bloemen om een knot had ik nog niet langs zien komen. Het ziet er erg leuk uit!

H&M Pink Floyd Tee, H&M Faa Shorts, Primark Bow Tights, Palladium Pink Palladiums, H&M Hat - The lunatic is on the grass - Emma Stu
Een tof bandshirt is natuurlijk ook een hele goede optie! En daarbij kan een kort broekje met een panty natuurlijk heel goed als het net even te koud is zonder. Het hoedje is hier ook zo leuk, alleen ben ik bang dat ik hem kwijt zal raken, denk ik.

Vintage Ring, Forever 21 Eagle Necklace, Diy Fish Nets, Glo Shorts, Wal Mart Socks, Pa's Bandana, 80s Purple Sunnies, Boyfriend Bob Marley, Hustler Denim, Payless Shoe Stores Leopard Belt, Forever 21 Wedges - .Brave New World. - Kendall C.
Als laatste nog even een outfit met een bandana erin verwerkt. Die had ik helemaal niet zo veel voorbij zien komen, terwijl ik juist van plan was een bandana om te doen naar bevrijdingspop. Ik blijf er wel mee stoeien, dus dat moet ik even verder gaan uitzoeken. De panty vind ik hier enorm tof! En ook de schoenen blijven weer lekker makkelijk, heerlijk.

Dit waren ze weer! Ik heb weer meer een idee gekregen wat nu echt een 'festivallook' is. Nu nog toepassen met mijn eigen kledingkast.

Liefs, Manon
Bron foto's: lookbook.nu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.