12 mei 2014

Day Zero Project Update #2

Opeens zag ik dat het weer zo ver was! Precies twee maanden geleden begon in de Day Zero Project. Een project waarin je je voorneemt om in 1001 dagen 101 doelen behaald. Een van de doelen is om elke maand een update te schrijven op mijn blog. Wat ik natuurlijk voor jullie ga doen. Ik moet zeggen dat deze maand niet heel spetterend is qua doelen, maar het kan niet elke maand feest zijn. Ik doe het ook niet omdat ik perse alle doelen moet behalen, maar omdat ik het leuk vind bij te houden!

De doelen die ik heb behaald:

Zet je telefoon een weekeind uit.
Ik vond dat ik deze nog een keer kon behalen. Dit keer heb ik het hele weekend mijn telefoon niet aangeraakt! Ik ben op HIT (scouting weekend) geweest, en daar was 1 regel: geen mobieltjes als we gezamenlijk bezig zijn. Als we vrije tijd hadden, mochten we wel ons mobiel pakken, maar hier had ik totaal geen behoefte aan. Het resultaat: 4 dagen zonder telefoon op zak!

Koop een pennyboard
In mijn vorig artikel kan je lezen dat ik 28 april mijn pennyboard dan eindelijk heb gehaald. Ik wilde al zo lang een board, en nu heb ik hem dan eindelijk. Ik ben zo blij!

Organiseer iets met je beste vriendin
Deze dag spendeerde ik met mijn chummy en hierdoor kon ik ook dit meteen afstrepen. Het was een hele gezellige en vrij goed uitgedachte dag. We hebben vanalles gedaan en zijn ook de hele dag in de weer geweest met treinen, de sick winkel, trams, strand, eten, cruisen, parkjes, filmen, winkelen etc.

Verder ben ik wel met veel doelen bezig! Een aantal nieuwe zijn:

Moeder- én vaderdag vieren
Gisteren was het moederdag, en ik heb mijn mama verwend met een ontbijtje en een mooie drukker voor op haar armband. Maar nu moet ik natuurlijk ook nog vaderdag gaan vieren (en volgend jaar weer). To be continued...

Over mijn hoogtevrees heenkomen
Ik kan vertellen dat we met het HIT weekend af en toe de hoogte ingingen, ook al ging ik zelf niet zo zeer de hoogte in, heb ik toch wel het een en ander overwonnen. Het gaat steeds beter met mijn hoogtevrees! Ik kan gewoon op een meter of 3 chillen zonder bang te zijn. :)

Vier mijn verjaardag groots
Dit jaar gaat het gebeuren, ik ga mijn verjaardag daadwerkelijk vieren voor vrienden! Verder kan ik er niet meer over vertellen, aangezien vrienden ook mijn blog lezen. Het blijft een verassing, sorry jongens.

Kijk 5 Disneyfilms (1/5)
Vlak na mijn vorige update gingen we met het gezin een disneyfilm kijken! Het werd brave. Ik heb eerder gezworen deze film niet te gaan kijken, geen idee waarom, het leek me gewoon niets. Maar ik vind er toch een heel mooi verhaal achter zitten. En ik kan mezelf heel erg vinden in het meisje wat de hoofdrol vervult. Dat haaaaar! :D

Spreek 3 keer iemand aan op asociaal gedrag (1/3)
Ik kwam er achter dat ik dit puntje heel heel heeeeel moeilijk vind. Ik hou het meestal voor me, ik wil geen moeilijkheden en al helemaal niet met vreemden. Toch heb ik een klant laten weten dat zij fout zat, maar dat ik haar toch volgens haar manier hielp. Gewoon, om klantvriendelijk te blijven, maar haar toch een naar gevoel te geven. Op werk kan je natuurlijk niet veel, maar men op hun fouten wijzen kan alleen zo, en voelt toch wel goed.

Ik doe toch wel veel leuke dingen, zie ik zo :)

Nog eventjes een overzichtje:


Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.