19 mei 2014

Mijn wenslijst van het moment


Ik liep al een tijdje met het idee aparte artikelen te schrijven over de dingen die ik graag wilde hebben of erg leuk vond. Ik deed het maar niet, over 1 product schrijven zonder dat ik het heb vond ik te veel gevraagd van mezelf. En als ik dan over meerdere producten na elkaar wilde schrijven leek ik weer veel te materialistisch. Ik zag op een andere blog een wishlist staan, en ik wist dat dat de uitweg was! Dit is mijn wenslijst met dure, minder dure, makkelijk te verkrijgen producten en producten waarnaar je wat langer moet zoeken. Stel ik bemachtig één van deze dingen, dan kunnen jullie daar zeker weten een artikel over verwachten!

Polaroid camera. Alle technologie sla ik hierbij een beetje over, ik wil graag een camera waarvan de foto's vrijwel gelijk tastbaar zijn. Zo kan ik de foto's meteen ophangen/opplakken. Ik kwam bij de instax mini doordat 3 van mijn favo bloggers hieraan begonnen. Natuurlijk is de camera vrij duur, en de foto's al helemaal, maar dit is de goedkoopste versie. En als je het mij vraagt ook de makkelijkste. Polaroidfoto's zijn foto's waarbij je nadenkt of je wel écht een foto moet maken, aangezien de foto's duur zijn, en daardoor krijg je speciale foto's. Misschien niet heel scherp, mooi of perfect. Maar dat vind ik juist heel leuk.

Helix piercing. Hoe lang praat ik hier nu al over? Toch wel al een aantal jaar. De laatste tijd kijk ik vaak naar mezelf en vraag ik me af waarom ik in vredesnaam er nog niet een heb. Ik ga hem bijna laten zetten, als ik 18 ben, mag het namelijk ook van mijn ouders! (al zullen ze het toch liever zien dat ik hem op mijn 21ste pas laat zetten)

Flower crown. Ik weet niet precies wat hiermee is maar ik wil er zo super graag één. Het liefst met grote bloemen die goed staan bij mijn haar. Ik kan ze helaas vrij moeilijk vinden.

Maxi rok. Ook hier heb ik het al eens over gehad op mijn blog. Voornamelijk nu met het warme weer wil ik graag rokjes/jurkjes aan, maar ik ben telkens bang dat het rokje opvliegt en daardoor voel ik me er zó ongemakkelijk in. Ik denk dat de maxi rok hier uitkomst voor bied. Hierbij heb je alle zekerheid en comfort, maar blijft het luchtig. En kijk hoe leuk en vrouwelijk het staat!

Donkere lipstick. Dit is denk ik nog het moeilijkst van wat er op mijn lijst staat. Donkere lippen vind ik heeel mooi bij anderen staan, ik wil zelf ook een donkere lipstick. Helaas weet ik niet eens of ik donkerrood of donkerpaars wil, ik heb geen idee welke beter zou staan. Ik denk dat ik toch naar dé perfecte donkerrood met bruine ondertoon opzoek ben, maar ik kan hem maar niet vinden...

Bos bloemen. Als laatst een bos bloemen. De laatste tijd verkondig ik aan veel te veel mensen dat ik het zó leuk zou vinden als ik een bos bloemen zou krijgen van iemand. Ik heb geen idee waar dit opeens vandaan komt, maar het is er. Ik kan mezelf niet tegen houden er één voor mezelf te kopen, maar toch vind ik het krijgen van een bos bloemen specialer, dus ik probeer me in te houden.

Nou, dan heb ik het eindelijk over al deze geweldige dingen kunnen hebben! Zoals ik al zei, mocht ik een product of iets hiervan heb weten te bemachtigen, komt er hoogstwaarschijnlijk een artikel van. Dan ben ik maar lekker materialistisch, maar dan kan ik er hopelijk wel meer over vertellen dan nu.

Liefs, Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.