19 maart 2013

Beautiful places. Part #1 : PRAAG

HEENREIS, RESTAURANT:


PRAAG






BEROEMDE BRUG?



KERK



WISSELING VAN DE WACHT


SKODA FABRIEK

TERUGREIS




Ik denk dat we het allemaal wel hebben, van die plekken waar we zo weer terug naar willen. ik heb ze ook en een daarvan is dus naar Praag. Werkweek naar Praag, Tsjechiƫ. Wat zou ik graag terug willen naar die stad en ook naar die week! Zoals je ziet heb ik de foto's opgedeeld omdat we al begonnen bij een restaurant op de heenweg waar de patat in de kipsaus lag... en voor de rest is alles chronologies ingedeeld :), en dit zijn nog lang niet alle gebeurtenissen van die week, we hebben zoveel gedaan!
Wat ik vooral mooi vind aan Praag zijn de prachtige huizen die er staan, ook de kleine details in standbeelden, in klokken, fonteinen, in alles! Als je in een straat liep al, keek je je ogen uit. De architectuur was tentop dus de kunstzinnige in mij kwam al helemaal vrij, en ik genoot van elke stap die ik zette.
Die week hebben we vooral rondgelopen in praag (en onze ogen uitgekeken) en geshopt, maar ook geklommen, naar de skoda fabriek, naar een concentratiekamp, naar een kerk (die ook al zo mooi was vormgegeven), we zijn naar een stadje geweest en hebben ook de wisseling van de wacht meegemaakt, we zijn wezen bowlen, naar de bioscoop met zijn allen en we zijn uitgeweest. En wat een lekker weer was het! Ik ben blij dat ik deze week heb mogen meemaken met al mijn schoolvrienden. :) Het was geweldig in praag!



volg me voor updates over mijn blog op twitter: @mylifeasmanonx
Voor meer persoonlijke updates op twitter: @ILOVEBIGREDBUSS
Ook ben ik te vinden op instagram voor meer foto's : @mylifeasmanonx
I love you all.
Hope you enjoyed this post.
Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.