29 maart 2013

Met mijn liefste, meest dierbare neefje.
 Met mijn grote kleine broertje.
 Met mijn beste dinnie madelief. (pluishaartjes!)
 De kaatsheuvelmensen van hit 2011 & 2012
 Marvin, Jordy, Alex, Bram
 Met mijn lieve Eline.
 Hit 2011. Manon - Madelief - Larissa !
 Met mijn mama <3
 Hit 2012. Wij met de heino'ers en luuk.
 Met mijn leukste Sofia.
 Met mijn dierbare Joyce.
 Met mijn vrouw Anouk.

Wauw, wat veel dierbare en belangrijke mensen heb ik toch in mijn leven. En ze zijn stuk voor stuk geweldig. Ik heb er stiekem nog wel een paar. Maar daarvan heb ik dan toch geen foto. Zonder deze mensen zou ik verloren zijn, ze maken deel uit van mijn dagelijkse leven. En dan is het toch mooi om ze hier op een rijtje te hebben staan. Wat een mooie mensen, en wat zijn ze lief. Lieve mensen moet ik om me heen hebben en ik ben blij dat ze ook bij mij willen zijn.

 Mijn familie is heel belangrijk voor me. Ze blijven altijd bij je en ik ben heel dankbaar dat ik in deze familie ben geboren! Mijn neefje is een halfjaar jonger dan ik, en we kunnen super goed met elkaar opschieten, zijn ook vrienden van elkaar. Heerlijk dat dat gewoon kan.
Het allertrots ben ik op mijn broertje. Hij is 11 nu.
Met madelief ben ik nu ongeveer 5 jaartjes bevriend, en ik deel ongeveer alles met haar. Ze blijft een van de belangrijkste personen in mijn leven.
 De kaatsheuvelers :) dat brengt gewoon zo veel goede en mooie herinneringen met zich mee!
Dan onze jongens van scouting, uit onze generatie, men wat zijn zij goede vrienden zeg!
Met eline was het altijd gezellig, ik zag haar opeens veel minder, en sprak haar minder, maar ons contact was nooit weg. We houden altijd contact en dat contact alleen al is zo belangrijk voor mij.
 Dan weer een foto van de hit waarbij we sombrero's dragen, we waren gek :).
De foto samen met mijn mama is ook een speciale, genomen door mijn vader. Mijn papa en mama blijven het allerbelangrijkste voor mij.
Weer een foto van hit! Met deze mensen waren het jaar ervoor ook al op hit geweest en daardoor verdienen ze een plekje :).
Sofia ken ik al sinds de basisschool, groep 3 als ik het goed zeg, en nog steeds spreken we elkaar en doen we leuke dingen. Gewoon random en omdat het kan. Deze foto was genomen door de fotoclub van onze vaders tijdens een shoot.
Joyce ken ik al mijn hele leven, door onze vaders, en we zijn al die tijd vriendinnen geweest en als de drie musketiers, samen met Daan namelijk, waren we altijd samen. Ik hoop dat dat kan blijven tot we in het bejaardentehuis zitten en als ouder besjes tegen elkaar praten.
En dan mijn vrouw, waarmee ik zoveel leuke dingen heb gedaan, Anoukje.

Heb jij ook zo een mooie verzameling van speciale mensen?
Koester ze maar goed, en geniet.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Voor meer personal updates, volg mijn twitter: @ILOVEBIGREDBUSS
Voor updates over mijn blog volg me op twitter: @mylifeasmanonx
Voor meer persoonlijke foto's, volg me op instagram: @mylifeasmanonx

Big hug. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.