12 maart 2013

Top 7: Mijn favo make up producten

Toch nog een beetje beauty. yay. Van mijn dagelijkse make up producten heb ik even een lijstje gemaakt met wat ik het meest waardeer. yes! Dat is toch nog ietsje moeilijker dan ik dacht, het liefst zet ik alles op nummer 1, omdat ik het toch wel elke dag gebruik, haha. maargoed hier komt ie!



1. Mascara.
Thank god, dat dit bestaat! Van mijzelf heb ik blonde wimpers, dus zonder mascara blijven mijn ogen (ook met oogschaduw of een eyeliner randje) heel klein ogen. En dan zie ik er ziek en niet fit uit. Met mascara is dit gelukkig niet zo. Zonder mascara kan ik echt de deur niet uit, vandaar dat het op nummer 1 staat.

2. Lipstick.
Niet dat ik niet meer zonder kan, maar toch vind ik lipstick echt een uitbreiding van mijn make up stash. :) Lipstick is net een toevoeging van je gezicht of je outfit en is heerlijk om te combineren met alles.

3. Wenkbrauwpotlood.
Zaterdag heb ik hem gekocht. En ik kan nu niet meer zonder. Even snel gekeken hoe dit nou zit met je wenkbrauwen. Mijn wenkbrauwen in een goed model epileren en er dan toch achter komen dat je wenkbrauwen mooier uitkomen als ze bij getekend zijn. In mijn linker wenkbrauw zit namelijk ook nog een gat wat mij eerst nooit opviel, maar gelukkig is daar het wenkbrauwpotlood ;).

4. Blush + Bronzer.
Eerst dacht ik dat blush niks voor mij was. Ik had toch heel snel rode wangen van de inspanning dus waarom zou ik? langzaamaan merkte ik wel dat ik bronzer nodig had om meer vorm aan mijn jukbeenderen en mijn gezicht te geven. Maar zonder blush zou dat alleen maar een veeg zijn. Nu merk ik ook dat ik een soort gezond kleurtje krijg van de blush. En mensen vragen ook al aan me of ik ziek ben als ik geen blush op heb. Nou dat gezonde kleurtje is nep, ahum.

5. Oogschaduw.
Als ik iets weg zou moeten laten uit mijn dagelijkse look dan zou ik dit als eerst weglaten. maar toch is het mooi hoe oogschaduw vorm geeft aan je ogen, en ze echt laat knallen in hun kleur (in mijn geval dan).

6. Concealer.
Concealer doe ik niet zo zeer op oneffenheden, omdat ik heb ervaren dat ze daar alleen maar erger van worden. Ik gebruik het vooral voor onder mijn ogen om mijn wallen weg te werken en me een frissere uitstraling te geven. Maar ook gebruik het onder mijn wenkbrauwen zodat zij beter uitkomen én ook nog als oogschaduwbasis. Multifunctioneel dus!

en dan alweer 7. BB-Cream.
Je zou toch verwachten dat deze bovenaan zou staan, maar niets is minder waar. Aangezien onze BB niet de echt BB is, houdt het bij ons in dat het dagcrème met een kleurtje is. Ik gebruik het wel als dekking, maar toch blijft het niet de hele dag zitten, plakt het in het begin enorm waardoor ik niet meteen verder kan met mijn make up in de ochtend. Maargoed, zonder kan ik ook niet meer, dus hij verdient wel een plaatsje.


Dit was dan mijn top 7.
Wat zijn jouw favo make up producten?

Big hug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.