27 maart 2013

Lente Wishlist!


En ik kon het weer niet laten. De lente is zo heerlijk. Ik heb al aardig mijn ogen uitgekeken voor de nieuwe collecties (en eigenlijk ook nog de oude), en daarvan heb ik even snel een klein wishlistje uit gemaakt.

1. Ik weet niet waarom, maar de laatste tijd kijk ik toch meer naar blushes. En dat terwijl ik dat niet eens zo heel mooi vind staan. Maar wat als dit juist mooi bij mij zal staan? Ik ben gehoord dat deze blush van Sleek Rose Gold een naturel kleurtje geeft aan je gezicht, dus eigenlijk ben ik benieuwd wat dit bij mij zal doen!

2. De shampoo "Blousey" van de lush.. Ik kreeg hem als testertje mee, degene die hem meegaf helemaal in twijfel, en ik ben zo blij dat ik het mee kreeg! Wat een verbetering voor mijn haar. Deze shampoo bevat banaan (huh? ja echt) en dat verzorgt je haar helemaal, laat het minder pluizen, versterkt het en zorgt er voor dat ik wat gelijkere en mooiere krullen krijg. Maar ook voor mensen zonder krul is deze shampoo echt aan te raden!
Ik heb nu nog mijn testertje maar zodra deze op is sta ik in de lush om de shampoo te kopen!

3. Daar is ie weer: Het Jack Daniels shirt. Ik weet niet waarom, maar hij trekt me zo erg. Lekker zomers, ook al wil ik hem wel in het zwart. Het straalt iets leuks uit, ik hou er in iedergeval van!

4. Ook de H&M heeft weer een nieuwe collectie waar ik dit jurkje al had gespot. Ik dacht dat dit mij niet zou staan dus ik heb hem laten hangen en wilde hem niet passen. Maar eigenlijk zou ik hem juist heel graag even willen passen. Toch een zomers jurkje, in tribal print!

5. De Catrice Absolute Nude palette móét ik aan mijn collectie toevoegen. Dit zou zo fijn zijn met de basic ooglooks die ik maak! ARGHH, MOET HEM HEBBENNNN.

6. Deze schoenen van Van Haren zijn al langer in het assortiment, maar ze zijn zo leuk en schattig. Maar ook stoer. Wel zou ik ze voor de lente en zomer in een andere kleur willen. Denk aan turquoise, rood of licht blauw :). Ik raak er helemaal enthousiast van!

Wat is jouw wishlist voor de lente?
Big hug. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.