10 maart 2013

Tag: als ik een ... was, dan was ik ...

Ik ben een tijdje weer weg geweest helaas. maar dan is het toch leuk om te zien dat mijn blog toch regelmatig word bezocht! Als come back leek het mij leuk om weer eens een tagje te doen. Deze tag heb ik overgenomen van madelief, omdat het bij tagjes hoort dat je ze overneemt! Deze leek me zo leuk om te doen, en ik hoop dat hij ook leuk is om te lezen voor jullie! Enjoy.

Dan beginnen we maar, geen idee wat ik ga antwoorden hehe.

Als ik een maand was, dan was ik april.
In april wordt het echt lekker weer, en ik hou van dat gevoel dat de eerste zonnestraaltjes doorkomen :). dan is iedereen heerlijk blij en vrolijk en zijn ook de nodige lentekriebels aanwezig. Ook is de hit in april en dat is toch wel een pluspunt. En madelief is natuurlijk ook jarig!


Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Dit is geen moeilijke voor mij. Vrijdag is de leukste dag van de week. Dan is het na school heerlijk weekend, wat ik mooi start met eerst een esta opkomst met 26 kindjes van 7 tot 11 jaar, en daarna een explo opkomst met al mijn vrienden, die ook nog even op scouting blijven tot uh laat.. :)

Als ik een tijdstip was, dan was ik 11 uur 's ochtends.
Gewoon omdat het kan.. Het is heerlijk om tot 11 uur uit te slapen of om om 11 uur al in de trein te zitten. ja...

Als ik een planeet was, dan was ik Pluto.
Het is de kleinste planeet als ik het goed zeg, en er was nog sprake van dat het niet eens bestond. Toch vind ik dat het bestaat! Dat past bij me, ik ben namelijk sowieso klein maar fijn en soms heb je het niet door dat ik er ben maar oooohhh ik ben er zeker! :)

Als ik een dier was, dan was ik een aapje.
Mijn esta naam is Rikki, en dat is de naam van een aapje. om daar mee te beginnen! Maar aapjes zijn zo leuk en schattig, maar ook heel slim en lenig, altijd in voor een lolletje. Het zijn fijne beesten. En ik kan eeuwig blijven kijken naar de aapjes in de dierentuin, ik vind ze interessant. Ook zijn ze nog nieuwsgierig dus bij elkaar heb je een beetje mijn eigenschappen.

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een lamp.
Op de donkerste dagen of tijden ben ik je lichtpunt en ben ik je zonnetje als je wil. Dat is misschien wel een goede beschrijving van mij al zeg ik het zelf. Ik krijg altijd te horen dat ik straal en mensen worden blijkbaar vrolijk van me als ik vrolijk ben (of zelfs als ik dat niet ben haha!).

Als ik een bloem was, dan was ik een roos.
Gewoon omdat ik rozen super mooi vind, hoe ze bloeien en wat voor sfeer ze meebrengen. Stiekem hoop ik ooit nog een grote bos met rozen te krijgen, haha. Rozen staan voor liefde, vreugde, geluk en genegenheid. Ook hebben de verschillende kleuren van rozen allerlei andere betekenissen en dat vind ik heel mooi, je kan er van alles mee vertellen.

Als ik een kleur was, dan was ik bordeaux rood.
Altijd als ik uit kleuren moet kiezen, komt mijn keuze op rood. Ik vind het rust uitstralen, en kalmte. Ook is het de kleur van de blouse bij scouting. Maar dat terzijde. Bordeaux rood staat voor warmte, gezelligheid en is rustgevend. Ook staat het voor liefde en gracieus!

Als ik een element was, dan was ik lucht.
Zonder lucht waren we er niet, just saying, hahahaa.

Als ik eten was, dan was ik een milkshake.
Fruit en melk en ijs enenenenenenen omnomnomnom.. fruit is gezond, melk is goed voor elk en ijs is goddelijk. Voor ieder wat wils, en ik hou van milkshakes....

Als ik een plek was, dan was ik het strand.
Ik hou ook van het strand, als het zomer is dan picknick ik altijd op het strand. Het strand laat me me vrij voelen en geeft me een echt zomers gevoel. Het strand is een plek waar alles kan eigenlijk, en dat is er zo fijn ook. Ik ben zo blij dat we hier aan de kust stranden hebben!

Als ik een voorwerp was, dan was ik een koptelefoon.
Zoals jullie weten ben ik verslaafd aan muziek. En sinds mijn 11e heb ik al een koptelefoon. Ik kan niet meer zonder. Dus als ik een voorwerp was dan was ik zeker een koptelefoon, om andere mensen door het leven heen te helpen dmv muziek. Mensen helpen doe ik echt heel graag.

Als ik een liedje was, dan was ik you can count on me van bruno mars.
Dit is het scouting liedje, en dat zal het altijd blijven. Dit met al mijn vriendinnetjes zingen is het beste wat je kan doen. Wij kunnen op elkaar vertrouwen. En het is zo een mooi liedje...

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Op naar de volgende tag!

Big hug.

1 opmerking:

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.