25 maart 2013

Lente feeling!

Okee okee, dan nog een artikel over de lente (er zullen er vast nog veel komen, maar goed), omdat ik het niet kan laten. Verspreid die heerlijke lente feeling whiiieeeee! Alhoewel ik nu bijna zit te rillen in een lange mouwen shirt, houd dat niet weg dat ik al helemaal enthousiast word als ik alleen al het woord lente hoor! Alleen al denken is genoeg, en dan maar hopen dat dat zonnetje weer even langs komt (even heel lang als het kan?).

Ik hou van de lente. Om meerdere redenen. Het voelt gewoon de hele dag goed als het zonnetje schijnt. Zelfs als ik binnen zit ben ik gewoon al vrolijker, puur omdat het zonnetje schijnt. En dan kom je thuis en kan je heerlijk in de tuin zitten, zonder jas, gewoon lekker zonnen. En dan nog dat beetje huiswerk maken van school.... Ook al gewoon het feit dat je geen jas meer nodig heb, en je je veel lichter, mooier en fijner voelt. Al die vitamine tekorten worden opgelost, door de zon.
Als het dan weer zulk lekker weer is dan is het ook weer tijd voor de leuke uitstapjes naar het strand om lekker te zonnen of te zwemmen, in bikini! Ook kan je weer lekker terrasjes pakken en kijken hoe iedereen geniet van het weer en kan je je op die terrasjes gaan afvragen waar die leuke jongens in vredesnaam vandaan komen (waar heb jij al die tijd gezeten?). En daarbij worden random uitstapjes naar steden al veel leuker als het lekker weer is.
Nu heb ik het alleen nog over weer gehad, maar juist tijdens de lente komen alle exotische fruitsoorten weer naar boven! Lekker allerlei mixjes maken, milkshakes, cocktails, wat je maar wil. Lekker een bak met fruit wegwerken, en oh die watermeloen! In de lente en zomer heb ik altijd veel meer zin in fruit.

En niet te vergeten: de nieuwe collectie! Heerlijk om je ogen uit te kijken naar al die pastelkleurtjes en de leuke tanktops (ehm, verslaving?), de korte broekjes, de leuke vrolijke tassen en accessoires, en alle leuke nieuwe schoenen. Denk aan open hakken, slee hakken, ballerina's, slippers, flip flops. En alle kleding die je eindelijk weer aan kan!
Dan ben ik ook nog jarig in de lente, en staan er genoeg leuke evenementen gepland voor in de lente.

Genoeg redenen om het zo snel mogelijk écht lente te laten zijn toch? 
(als jullie dit lezen is het al lente trouwens ;))
Zon, waar blijf je?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.