23 maart 2013

Tag: I love spring

Nog eentje dan om het af te leren. Nee grapje, ik heb nog een tag in de wacht staan voor het geval dat. Dus ja, van tagjes kan ik niet genoeg krijgen eerlijkgezegd. Ik vind het zo leuk om in te vullen en te delen met jullie. De titel van deze tag sprak me echt gelijk aan, beetje logisch is dat natuurlijk al wel want heuj: LENTE. Ik hou van de lente, ik vind het eigenlijk wel het leukste seizoen met alle lentekriebels en de nieuwe collectie en noem maar op! Heerlijkheid ten top whooesh! Dus vandaar dat ik het niet kon laten om ook deze tag te doen voor jullie. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen :).

Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
De laatste tijd draag ik eigenlijk niet zo veel nagellak meer, maar voor in de lente/zomer kan ik het haast niet missen om een leuk kleurtje op mijn nagels te hebben. Vooral dan neig ik heel erg naar die echte felle kleuren die gewoon BAM doen en WAUW schreeuwen :). Denk aan knalrood, neon kleuren in roze geel groen blauw. Alles. En natuurlijk de lieve pastelgroene kleur en de lievelijke beige kan ook niet ontbreken als nagellak in de lente.

Hoe zie jij er op je paasbest uit?
In mijn oude spijkerbroek, met een vieze trui, volkrullend haar met hier een daar een takje, make up wat even snel is opgedaan, bergschoenen, paaseitjes-vretend en waarschijnlijk nog bezweet ook. Dit jaar ben ik, net als voorgaande jaren, in het paasweekend op hit te vinden. Hit staat voor hike intresse trappers kampen en is georganiseerd door scouting. Het is super leuk om een onderdeel te kiezen en je het hele weekend daar op te storten met je eigen vrienden en de vrienden die je daar maakt.

Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
Ik wordt als allereerste het meest vrolijk van de zon! Heerlijk is het om de hele dag je gewoon opgelucht te voelen en eigenlijk iedereen moment voelt alsof je een dansje kan doen. Dat je gewoon naar buiten loopt en voelt hoe je huid de zon in zich opneemt. Heerlijk vind ik dat, daar word ik nu echt vrolijk van. En daarbij komt natuurlijk kijken dat ik ook niet meer die winterjas aan hoef maar gewoon lekker in mijn hotpants en shirtje naar buiten, op de fiets kan!

Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Heb ik nog niet, ik heb meer winterparfum dingen. Haha, ik denk dat ik nodig even moet kijken voor een frisse en niet al te zware parfum voor in de lente!

Welke items in je kledingkast bewaar je speciaal voor de lente?
Natuurlijk alle hotpants en tanktops, men wat heb ik jullie gemist in de winter. Eindelijk kan ik al die truien weer lekker laten liggen. Ik word er gewoon vrolijk van als ik erover praat!

Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Eigenlijk is het een zomer liedje, maar van "Year of summer" krijg ik echt dat euforische gevoel wat ik ook krijg als ik weer zonnestralen mijn kamer in zie schijnen. Dan krijg je spontaan zin om te dansen en te springen en helemaal los te gaan! Dat is eigenlijk wel mijn ultieme lente gevoel!

Welke musthave hoop je nog te scoren dit jaar?
Dit jaar ga ik zeker kijken voor allerlei tanktops met bandjes erop. Of tanktops van ramones, RHCP, iron maiden, jack daniels (haha), cafe rock en noem maar op! Aan het eind van de zomer hoop ik dit allemaal in mijn bezit te hebben, en dat ik ze dan mooi kan opstapelen op een ere plekje in mijn kledingkast.

Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Aangezien er altijd een berg paaseitjes doorheen gaan (nu al!) word ik al vrij snel misselijk van paaseitjes, maar oh oh oh, ik kan ze echt niet laten liggen. We hebben ze nu ook op scouting liggen, en dan vechten we met zijn allen om het laatste witte paaseitje, nadat de gene daarvoor worden ingepikt, en aan de laatste word gelikt voordat je hem mag. Uhm juist, wit dus.

Neem deze tag gerust over, en verspreid de lentefeeling!
Big hug. <3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.