17 februari 2016

manonsteaparty.blogspot.nl wordt manonkimberly.blogspot.nl !!


Today is the day!
Vanavond is dan het moment dat ik mijn blogadres verander. Ik heb nu denk ik alweer een jaar onder 'manonsteaparty' geblogd. Maar zoals ik in een voorgaand artikel vertelde, veranderd er op het moment veel op de blog en wil ik alles breder maken en meer bij mij laten passen. Ik wil dat dit mijn eigen domein wordt waar je al mijn interesses en activiteiten kan vinden en volgen. Omdat dit dus vrij veel beslaat, en men misschien niet meer alleen voor mij blog de site gaan bezoeken, wil ik een neutralere naam waar je alle
s van mij kan verwachten.

Ik kwam uit op manonkimberly. Dit omdat mijn naam met achternaam erbij weer iets te zakelijk voelt. Mijn eigen naam met mijn tweede naam voelt dan als een goede en fijne middenweg. En nee, ik probeer niet veracamilla na te doen. Het liefst creëerde ik namelijk een blog met alleen 'manon' als titel, dat maakt namelijk de kans dat ik weer wil veranderen van naam nog kleiner. Maar helaas was deze al bezet. En misschien dat ik met deze zet mijn tweede naam meer ga omarmen. Het is toch namelijk zeker wie ik ben.
Daarbij vind ik mijn eerste en tweede naam samen wel heel sierlijk en mooi staan, maar daarbij ook wel een beetje stoer met een edgy randje. Vind ik leuk!

Zoals jullie kunnen horen, vind ik het weer een beetje spannend om nu deze stap te zetten. Maar ik ben zeker heel enthousiast!

Voortaan, als jullie mijn blog willen bereiken, kunnen jullie dus niet meer terecht op manonsteaparty, maar moeten jullie echt manonkimberly.blogspot.nl intypen. Want helaas biedt mijn systeem geen optie die nog het oude adres door linkt.

Ik hoop jullie daar weer te zien!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gezellig een reactie achter! Vind ik heel leuk en ik reageer zo snel mogelijk.